Beantwoord

Wifi werkt niet in het hele huis

  • 30 November 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Onlangs hebben wij wifi aangesloten in een nieuwe woning. Nu werkt de wifi maar op één etage, en niet door het gehele huis, echt hebben wij wel voor wifi gekozen voor de hele woning. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik hoor graag. 

Met vriendelijke groet. 

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 December 2020, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @anoniemkpnwifi Van harte welkom hier en goed dat je je vraag op het KPN Forum stelt. 

Even ter verduidelijking. Je neemt bij ons tv en internet af. Je hebt de meest stabiele verbinding als je bekabeld internet, maar via wifi is natuurlijk wel zo makkelijk. Punt is wel dat de signaalsterkte via wifi door allerlei factoren wordt beïnvloed en je soms even aan de slag moet voordat het optimaal is. We hebben een handig topic over wifi, met veel tips en de link naar onze wifi manager. Die online tool helpt je om de wifi in jouw huis te optimaliseren. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @anoniemkpnwifi Heb je al naar de pagina kunnen kijken waar ik in mijn vorige bericht naar verwees? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.