zendmast plaatsen in Wateren

  • 18 May 2020
  • 14 reacties
  • 802 keer bekeken

Badge

Wanneer word nu eindelijk de zendmast in Wateren Zorgvlied (dr) geplaatst !!!!!!

We wachten al zo lang op fatsoenlijke mobiele en nu nog meer dan vroeger mobiel internet !!!!!

De slag is gewonnen bij de hoge raad nu zo snel mogelijl plaatsen lijkt mij. Stond al gepland voor oktober 2018 voordat de stralings en bijen gekkies in aktie kwamen.

 

Bart_ 3 jaar geleden

Hallo @Zendmast in wateren svp De omgeving waar je het over hebt, Wateren, is een prachtige omgeving. Qua bereik is het inderdaad een lastige plek: er is voornamelijk natuur en er wonen weinig mensen. De dichtstbijzijnde zendmasten staan allemaal op een flinke afstand en dat zul je merken in het bereik. 

Zoals ik al schreef: je plaatst niet zomaar even een zendmast. Daar gaan wij als telecomprovider niet alleen over, ook de gemeente komt er bij kijken en ook de eigenaar van de grond waarop een zendmast geplaatst gaat worden mag iets er van vinden. Wat wellicht helpt is kijken of je je telefoon op 2G of 3G vast kunt zetten. De noodnummers zijn in principe altijd en overal bereikbaar. Maar altijd en overal mobiel bellen kan simpelweg niet altijd. 

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Zendmast in wateren svp Dank voor je melding hier. In algemene zin: natuurlijk willen we overal voor goed bereik zorgen, maar een zendmast plaatsen doe je niet zomaar. Daar zijn veel partijen bij betrokken en het gaat over veel schijven. Daarom kan het lang duren. Ik weet niet precies hoe dit bij jou zit, maar daar wil ik uiteraard naar kijken. Als praktische zijstap: ben je bekend met bellen via wifi? In veel gevallen is dat een uitstekende oplossing. 

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Badge

Geen internet op camping. Bellen via wifi is dus geen oplossing. Hebben dringend behoefte aan bereik van beiden  mobiel internet en mobiel bellen !!!!

Ook voor de veiligheid en snelle bereikbaarheid van hulpdiensten van af de camping !!

Louis

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Zendmast in wateren svp De omgeving waar je het over hebt, Wateren, is een prachtige omgeving. Qua bereik is het inderdaad een lastige plek: er is voornamelijk natuur en er wonen weinig mensen. De dichtstbijzijnde zendmasten staan allemaal op een flinke afstand en dat zul je merken in het bereik. 

Zoals ik al schreef: je plaatst niet zomaar even een zendmast. Daar gaan wij als telecomprovider niet alleen over, ook de gemeente komt er bij kijken en ook de eigenaar van de grond waarop een zendmast geplaatst gaat worden mag iets er van vinden. Wat wellicht helpt is kijken of je je telefoon op 2G of 3G vast kunt zetten. De noodnummers zijn in principe altijd en overal bereikbaar. Maar altijd en overal mobiel bellen kan simpelweg niet altijd. 

 

Badge

Er stond al een mast gepand maar door verzet van een bijenhouder en een stralingsvluchteling uit Amersfoort met een vakantie huisje in Wateren die tot aan de hoge raad zijn gaan procederen is het steeds uitgesteld. De locatie van de mast is al lang bekend en klaar voor de bouw. Maar deze hardnekkige lieden zetten door omdat er zogenaamd een novum is in de argumentatie dat er schadelijke straling voor de mens ontstaat door deze mast. Nu heeft de hoge raad ook nog een keer beslist dat men mag doorgaan met de uitrol van 5g , dus wat houd nu nog tegen ? Mocht er de vrees bestaan dat deze mast doelwit word van idiote complotdenkers ben ik bereid om mensen te mobiliseren om de mast s'nachts te bewaken tegen idioten met benziene en lucifers. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Zendmast in wateren svp Hoe het precies in Wateren zit weet ik niet: ik ben niet op de hoogte van de exacte situatie daar en in hoeverre er al een (5G) zendmast in de planning staat. 

Goed om te zeggen. Het is het goed recht van iedereen om te protesteren tegen het plaatsen van een nieuwe zendmast, of het nu om een nieuwe 5G-mast gaat of iets anders. Dat de Hoge Raad heeft besloten dat de uitrol van 5G gecontinueerd kan worden impliceert niet dat we rücksichtslos overal nieuwe zendmasten kunnen neerzetten. Zoals het hoort zullen we altijd netjes alle procedures volgen. 

Badge

Procedures waren gevolgd en klaar. Gemeente:geregeld 

Plaats      : geregeld

Plaatsen dat ding!!!!!

Reputatie 7
Badge +19

@Zendmast in wateren svp We kunnen zelf de status van het plaatsen van een mast niet zien. Ik ga een poging doen om te achterhalen hoe het ervoor staat, zodat we je hopelijk meer informatie kunnen geven. We komen er zo snel mogelijk op terug.

Ben benieuwd of er al wat bekend is over de mast . Anders gaan we over naar Vodafone.  Daarbij hebben we net aan bereik op de camping .

Badge

T mobile is ook een optie. Hoe dichter je bij Elsloo zit hoe beter. Vodafone mast staat in Vledder dus kien het maar uit. Ik heb nu een buiten router (antenne) voor t mobile vervelende is dat de ontvangst fluctueert van 0.9 mbit tot 14 mbit per seconde de tmobile mast in Elsloo staat net wat verkeerd gericht voor Zorgvlied.

Dat had ik ook al ontdekt dat t mobile een slechte ontvangst heeft terwijl de antennes op de oude schoorsteen van de fabriek op een paar km afstand staan . De mifi modem in mijn stacaravan op de camping de zonnekamp kan redelijk het Vodafone netwerk ontvangen . Maar is net op het randje . Ongelooflijk dat een handje vol mensen met waan ideeën of zogenaamde aluhoedjes de bouw zolang kunnen tegenhouden . We wonen in een rechtstaat maar dit is geen recht . Elke keer weer in het ongelijk gesteld maar gewoon kunnen doorgaan . De plaatselijke imker die lekkere honing heeft zou dus kunnen nagaan dat dit geen probleem voor zijn bijen geeft omdat er imkers zijn die die vlak bij masten staan.  Maar helaas zullen we af moeten wachten op normale ontvangst . Erg handig als je vrouw ziek is en je moet de ambulancedienst bellen . 

Badge

Ik heb mifi van t mobile net als enkele anderen een ervan heeft een speciale richtantenne en die presteert VEEL beter dan de mijne. Dat komt waarscijnlijk ook omdat ik op een lastigere plek sta aan de bosrand op zonnekamp op plek 42. De persoon met een stabiel goede ontvangst staat op plek 33 of 32 en niet gehinderd door hoge bomen of een hoge koniveer of wat het maar zijn mag zo als ik. Op welke plaats staan julie ?

Ik heb mifi van t mobile net als enkele anderen een ervan heeft een speciale richtantenne en die presteert VEEL beter dan de mijne. Dat komt waarscijnlijk ook omdat ik op een lastigere plek sta aan de bosrand op zonnekamp op plek 42. De persoon met een stabiel goede ontvangst staat op plek 33 of 32 en niet gehinderd door hoge bomen of een hoge koniveer of wat het maar zijn mag zo als ik. Op welke plaats staan julie ?

Wij staan geloof ik op 39 . Mijn vrouw is ziek dus maanden niet geweest . Als er wat gebeurt dan kan je niet eens normaal de ambulancedienst bellen . Ben benieuwd over de voortgang van de plaatsing . Zo niet ga ik in ieder geval weg bij de KPN . 

Is er al wat bekend over de plaatsing ? 

 

Ik heb mifi van t mobile net als enkele anderen een ervan heeft een speciale richtantenne en die presteert VEEL beter dan de mijne. Dat komt waarscijnlijk ook omdat ik op een lastigere plek sta aan de bosrand op zonnekamp op plek 42. De persoon met een stabiel goede ontvangst staat op plek 33 of 32 en niet gehinderd door hoge bomen of een hoge koniveer of wat het maar zijn mag zo als ik. Op welke plaats staan julie ?

Heb je nu wel bereik . Jullie staan vlakbij .Â