Beantwoord

08000402 gratis

  • 9 March 2018
  • 4 reacties
  • 16332 keer bekeken

Jullie zeggen op de website dat het nummer 08000402 echt gratis is.
NU heb ik op zondag 4 maart met dit service nummer gebeld.
Nu zie ik op mijn Simyo account dat dit gesprek van 13 minuten buiten de bundel valt.
Volgens mij betekent dit dat dit nummer dus niet gratis is.
icon

Beste antwoord door PeterG 9 March 2018, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Klopt. 09xy en 08xy nummers vallen niet onder de bundel. Want in je bundel betáál je (abonnement) voor gesprekken naar gewone nummers.
Op je rekening zal je dan ook zien dat er verder geen kosten berekend zullen zijn voor dat nummer 😉 Maar het wordt dus wel vermeld als "buiten bundel" gesprek. Want dat is het ook.

Gesprekken binnen de bundel zijn eigenlijk niet gratis: je betaalt ervoor middels je abonnement.

Is onzin, 0800 is GRATIS en 0900 is niet GRATIS hoogte van het gesprek word bepaald, waar naar je belt, soms is dit ook een vast bedrag voor het bellen !

Ik heb hetzelfde. Heb het ook specifiek gevraagd aan de medewerker en die gaf helder aan: het is Gratis. Nu staat er bij mij ook dat het Buiten mijn bundel valt. Ik wil graag weten of ik nu meer 'moet' betalen deze maand door telefoongesprek naar KPN?

Groeten, Silvia

Reputatie 7

0800 nummers zijn ALTIJD gratis.

Bron.