Beantwoord

0900 blokkeren om hoge rekening te voorkomen

  • 23 January 2019
  • 14 reacties
  • 280 keer bekeken

Goedenavond,

Helaas heb ik een gokverslaving en koop ik steeds met de 0900 diensten. Ik wil dit graag stoppen want mijn facturen lopen heel erg hoog op in de bedragen. Is het mogelijk dat dit gestopt kan worden? Dit zal ik heel graag willen want ik wil niet langer zulke hoge rekeningen krijgen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Gerwin Vinke

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 May 2019, 16:53

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @GerwinV
Dit kun je zelf instellen in Mijn KPN
Voor meer info Klik hier
Hallo @huistijger

Ik heb dat al geprobeerd alleen dat is niet mogelijk. Ik betaal alles met een mobiele telefoon en via mijnkpn heb je alleen de instellingen met een vaste telefoon.
Reputatie 7
Badge +21
Dan even 1200 bellen of 0800 0105
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @GerwinV, Heb je inmiddels gebeld? Anders kan ik de 0900 nummers voor je blokkeren. Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Marina_ Nee nog niet. Mijn gegevens heb ik inmiddels aangepast!
Reputatie 7
Badge +19
Hallo @GerwinV, De 0900 nummers zijn inmiddels geblokkeerd. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @GerwinV, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
dit zou ik ook graag willen kan iemand van kpn dat voor me doen?
Reputatie 7
Badge +19
@Probleem001, Dat kunnen we voor je regelen. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Dan maak ik het meteen voor je in orde! Houd je er wel rekening mee dat deblokkeren niet zo gemakkelijk gaat. Er moet namelijk een extra verificatie check worden uitgevoerd bij het deblokkeren van 0900-nummers die we niet via het forum kunnen en mogen doen. Je kunt dan contact met ons opnemen via 0800-0402 optie 1 of via de chat.
@Probleem001, Dat kunnen we voor je regelen. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Dan maak ik het meteen voor je in orde! Houd je er wel rekening mee dat deblokkeren niet zo gemakkelijk gaat. Er moet namelijk een extra verificatie check worden uitgevoerd bij het deblokkeren van 0900-nummers die we niet via het forum kunnen en mogen doen. Je kunt dan contact met ons opnemen via 0800-0402 optie 1 of via de chat.
Oke dit heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +19
@Probleem001, Je hebt het klantnummer ingevuld van je tv/internet/vaste telefoon abonnement. Gaat het over je vaste telefoon? Je hebt je vraag gesteld in het topic over mobiele abonnementen, daardoor ging ik ervan uit dat het over je mobiele abonnement gaat. Als dit het geval is, zou je dan nog jouw 06-nummer en klantnummer mobiel willen toevoegen aan je forumprofiel?

@Probleem001, Dat kunnen we voor je regelen. Zou je daarvoor jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Dan maak ik het meteen voor je in orde! Houd je er wel rekening mee dat deblokkeren niet zo gemakkelijk gaat. Er moet namelijk een extra verificatie check worden uitgevoerd bij het deblokkeren van 0900-nummers die we niet via het forum kunnen en mogen doen. Je kunt dan contact met ons opnemen via 0800-0402 optie 1 of via de chat.Oke dit heb ik gedaan


Als het in orde is kunt u dit bevestigen aan mij?
Oke ik heb het gelijk aangepast
Reputatie 7
Badge +19
@Probleem001, Dankjewel. Ik heb de nummers geblokkeerd. Mocht er iets onduidelijk zijn, laat je het dan nog weten? Anders wens ik je een fijn weekend verder 🙂

Reageer