Beantwoord

097 nummer, Mb’s delen

• 12 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 229 keer bekeken

Dag KPN, ik wil Mb’s delen en van mijn onbeperkte mobiele nummer overhevelen naar een 097 nummer, ook in mijn bezit. Hoe dat te realiseren?
Tweede vraag, waarom heeft dat 097 nummer andere gebruiksvoorwaarden dan mijn reguliere 06 nummers (in de zin van gebruiksruimte)?
icon

Beste antwoord door Alex_P 12 augustus 2018, 19:15

Hi Jean, welkom op het forum. Bij ons inderdaad bekend (kunnen we op basis van je KPN ID natrekken), we zijn echter wel verplicht om deze verificatie te doen zodat niet iedereen hier wijzigingen kan aanbrengen. 😉

Je 097 nummer was nog niet gekoppeld aan KPN Compleet, dat heb ik nu in gang gezet. Binnen 24 uur kan je ook met dit nummer Mb's delen. Een 06 nummer overzetten naar een data-only 097 nummer gaat niet, lang technisch verhaal. Je zult het nummer op moeten zeggen en een nieuwe data-only aan moeten vragen.

06 eindigend op 760 loopt op 16 november af, deze zou je dan per die datum op kunnen zeggen en tegen die tijd een nieuwe data-only 097 nummer kunnen bestellen.
06 nummer eindigend op 450 loopt overigens af op 22 januari 2020.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @JeanTh!
Het is inderdaad mogelijk MB's te delen naar een 097 nummer.
Dan moeten beide nummers echter wel op het zelfde adres geregistreerd staan en beide op dezelfde KPN Compleet registratie staan. Mijn collega's van het forum kijken dit natuurlijk graag even voor je na. Daarvoor zou ik je willen vragen je postcode, huisnummer en 06-/097-nummer(s) in te vullen in je forum profiel.

Je tweede vraag snap ik niet helemaal. Om welke gebruiksvoorwaarden gaat het dan precies?
Telefoonnummers op dit adres ***, *** en ***. Zou bij KPN trouwens allang bekend moeten zijn ...

Admin: nummers weggehaald wegens privacy.
Reputatie 7
Badge +18
Hi Jean, welkom op het forum. Bij ons inderdaad bekend (kunnen we op basis van je KPN ID natrekken), we zijn echter wel verplicht om deze verificatie te doen zodat niet iedereen hier wijzigingen kan aanbrengen. 😉

Je 097 nummer was nog niet gekoppeld aan KPN Compleet, dat heb ik nu in gang gezet. Binnen 24 uur kan je ook met dit nummer Mb's delen. Een 06 nummer overzetten naar een data-only 097 nummer gaat niet, lang technisch verhaal. Je zult het nummer op moeten zeggen en een nieuwe data-only aan moeten vragen.

06 eindigend op 760 loopt op 16 november af, deze zou je dan per die datum op kunnen zeggen en tegen die tijd een nieuwe data-only 097 nummer kunnen bestellen.
06 nummer eindigend op 450 loopt overigens af op 22 januari 2020.
Reputatie 7
Badge +18
Jean, ik heb geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 7
@Alex_P,

Als het goed is wordt er morgen bij ons een Internet 4G sim kaart geleverd met een 097 nummer.
Kan je mij ook helpen met het koppelen van dit nummer voor KPN Compleet zodat ik weer wat geld kan besparen. 😎
Zie ook: https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/bespaar-2-50-of-4-99-per-maand-als-je-niet-kpn-compleet-bent-457289
Reputatie 7
Badge +18
@Alex_P,

Als het goed is wordt er morgen bij ons een Internet 4G sim kaart geleverd met een 097 nummer.
Kan je mij ook helpen met het koppelen van dit nummer voor KPN Compleet zodat ik weer wat geld kan besparen. 😎
Zie ook: https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/bespaar-2-50-of-4-99-per-maand-als-je-niet-kpn-compleet-bent-457289

Zeker kan ik helpen, jou altijd. 😃 Stuur je me een berichtje met het nummer? Of heb je dit nog niet?

Edit: al gevonden. Ga voor je bezig.
Reputatie 7
Badge +18
@Alex_P,

Zeker kan ik helpen, jou altijd. 😃 Stuur je me een berichtje met het nummer? Of heb je dit nog niet?

Neem aan dat je het Pluspakket gratis wilt hebben bij Compleet?
Reputatie 7
@Alex_P,

Fantastisch dat je al aan de gang bent gegaan voor mij. 😀
Als jij het nummer al gevonden heb, dan weet je al meer dan ik, de sim-kaart is net vamiddag besteld en wordt morgen (pas) geleverd. ☺ Het betreft overigens niet het 06 nummer dat in mijn forum profiel staat.
Je hebt helemaal gelijk dat ik het pluspakket gratis wil hebben bij KPN Compleet, voetbal is namelijk niet "ons ding". 😉
Reputatie 7
Badge +18
@Alex_P,

Fantastisch dat je al aan de gang bent gegaan voor mij. 😀
Als jij het nummer al gevonden heb, dan weet je al meer dan ik, de sim-kaart is net vamiddag besteld en wordt morgen (pas) geleverd. ☺ Het betreft overigens niet het 06 nummer dat in mijn forum profiel staat.
Je hebt helemaal gelijk dat ik het pluspakket gratis wil hebben bij KPN Compleet, voetbal is namelijk niet "ons ding". 😉

Yes, heb het nummer privé naar je gestuurd. De aanvraag staat nu voor 23 augustus met gratis Pluspakket, rond die tijd wordt alles geactiveerd. De verdubbeling en de kortingen. 😉
Reputatie 7
Dank je @Alex_P voor het in gang zetten van de KPN Compleet aanvraag. ☺

Reputatie 7
Badge +18
Dank je @Alex_P voor het in gang zetten van de KPN Compleet aanvraag. ☺

Graag gedaan. 😃

Reageer