Beantwoord

1. adreswijziging, 2. telefoon kapot, 3. simkaart besteld

  • 26 March 2020
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Mijn telefoon is stuk, nu kan ik deze niet meer laten repareren en dat hoeft ook niet want ik kan mijn contract verlengen. Nu heb ik een simkaart besteld om die tijdelijk in me oude telefoon te doen. (want ik had ook geen simkaart meer), ik wachten op verzending, zie ik ineens dat mijn oude adres er nog in staat en ik kan deze alleen maar wijzigen via een verifieer-code die ik (uiteraard) ontvang op mijn telefoon…

Kan iemand mij aub helpen om gewoon mijn adres te wijzigen zodat ik opnieuw me simkaart kan bestellen en ik weer bereikbaar ben… dank u! 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 March 2020, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi AH, welkom op het forum. 

Gedoetje wel. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook je nieuwe adres vermelden bij persoonlijke opmerkingen. Postcode en huisnummer.

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

A, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â