Beantwoord

100 cashback bij abonnement

• 25 november 2015
  • 6 reacties
  • 844 keer bekeken

Er werd mij vandaag verteld toen ik mij abonnement afsloot dat je 100 euro cashback krijgt hoe krijg ik dit mvg
icon

Beste antwoord door Sander6 9 december 2015, 18:50

jeffrey11 schreef op 25 nov '15 om 05:57u
Er werd mij vandaag verteld toen ik mij abonnement afsloot dat je 100 euro cashback krijgt hoe krijg ik dit mvg 
Hoi Jeffrey11,

Ik verwacht dat het om de huawei p8 gaat? hier kan je de cashback aanvragen,

https://huaweipromotions.nl/15-0387/register/1

mvg Sander,

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Hier vindt je bijna alle Cashback acties:  

https://kpnpromoties.nl/kies-provider

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jeffrey,

Welkom op het forum! Heb je de promotie kunnen terugvinden op de site die Robin al noemde? Ik zie niet direct een €100 cashback actie op het moment bij een abonnement. Wel krijg je bij een abonnement met een Samsung S6, S6 Edge of S6 Edge+ een speaker cadeau ter waarde van €99, kan dat het anders zijn?

Indien niet, kun je aangeven wat voor abonnement, sim only of met toestel (welke?), je hebt afgesloten?

Dan heb ik nog een dwingende vraag....op 14 nov. jl. heb ik via kpn.com een Samsung S6 besteld, abonnement verlengd met KPN Zorgeloos Instap HS3 en de volgende dag ook keurig ontvangen. Op zondag 15 nov. direct het formulier ingevuld op de KPN site voor de 50 euro cashback. Alles ingevuld en geupload......maar tot op heden nog geen bericht what so ever ontvangen!!!!

Opnieuw ingevuld, want wellicht dat er toch wat mis gegaan was, maar ik kreeg het antwoord dat ik maar per mob. nr. 1 IMEI nr. mocht opgeven...dus dan moet het al wel bij jullie ontvangen zijn...

Een week later heeft mijn man, die een Samsung S6 Edge bij de Phonehouse had besteld en dus ook zijn abonnement bij de KPN verlengd heeft, ook het formulier op de KPN site ingevuld en nog geen week later had hij bericht dat het allemaal was goedgekeurd!

Waarom heb ik nog steeds niets gehoord en mijn man al wel??? Ik had al 's een vraag gesteld op de zogen. service pagina...maar geen antwoord...

Ik zou het toch ook heel fijn vinden als ik nu een goed en duidelijk antwoord krijg en dus ook de goedkeuring voor de 50 euro cashback op de Samsung.

Groetjes, Jolanda...(die eigenlijk toch behoorlijk teleurgesteld is in de service van KPN...:womansad: )

Badge +5

Jootje66 schreef op 1 dec '15 om 14:59u

Dan heb ik nog een dwingende vraag....op 14 nov. jl. heb ik via kpn.com een Samsung S6 besteld, abonnement verlengd met KPN Zorgeloos Instap HS3 en de volgende dag ook keurig ontvangen. Op zondag 15 nov. direct het formulier ingevuld op de KPN site voor de 50 euro cashback. Alles ingevuld en geupload......maar tot op heden nog geen bericht what so ever ontvangen!!!!

Opnieuw ingevuld, want wellicht dat er toch wat mis gegaan was, maar ik kreeg het antwoord dat ik maar per mob. nr. 1 IMEI nr. mocht opgeven...dus dan moet het al wel bij jullie ontvangen zijn...

Een week later heeft mijn man, die een Samsung S6 Edge bij de Phonehouse had besteld en dus ook zijn abonnement bij de KPN verlengd heeft, ook het formulier op de KPN site ingevuld en nog geen week later had hij bericht dat het allemaal was goedgekeurd!

Waarom heb ik nog steeds niets gehoord en mijn man al wel??? Ik had al 's een vraag gesteld op de zogen. service pagina...maar geen antwoord...

Ik zou het toch ook heel fijn vinden als ik nu een goed en duidelijk antwoord krijg en dus ook de goedkeuring voor de 50 euro cashback op de Samsung.

Groetjes, Jolanda...(die eigenlijk toch behoorlijk teleurgesteld is in de service van KPN...Vrouw Verdrietig )

Wat jammer dat jij nog geen cashback hebt gehad! Het kan maximaal 6 weken duren voordat je je geld op de rekening hebt staan. Wanneer heb je een bericht op de contactpagina achtergelaten? Een reactie hierop kan even duren door de drukte..

Dat je man al wel geld terug heeft gehad zal hem waarschijnlijk zitten in de toesteltypes. Mocht je eind december nog geen geld terug hebben, laat het hier even weten.

Grietje_ schreef op 4 dec '15 om 19:33u
Jootje66 schreef op 1 dec '15 om 14:59uDan heb ik nog een dwingende vraag....op 14 nov. jl. heb ik via kpn.com een Samsung S6 besteld, abonnement verlengd met KPN Zorgeloos Instap HS3 en de volgende dag ook keurig ontvangen. Op zondag 15 nov. direct het formulier ingevuld op de KPN site voor de 50 euro cashback. Alles ingevuld en geupload......maar tot op heden nog geen bericht what so ever ontvangen!!!!

Groetjes, Jolanda...(die eigenlijk toch behoorlijk teleurgesteld is in de service van KPN...Vrouw Verdrietig )

Wat jammer dat jij nog geen cashback hebt gehad! Het kan maximaal 6 weken duren voordat je je geld op de rekening hebt staan. Wanneer heb je een bericht op de contactpagina achtergelaten? Een reactie hierop kan even duren door de drukte..

Dat je man al wel geld terug heeft gehad zal hem waarschijnlijk zitten in de toesteltypes. Mocht je eind december nog geen geld terug hebben, laat het hier even weten.

Op 26 nov. jl. heb ik op de contactpagina een berichtje gezet. Maar het moet toch niet uitmaken of het nu gaat om een Samsung S6 of een S6 Edge?

Inmiddels heb ik een mailtje op 2 dec. jl. ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd en dat ik binnen 2 weken de promotie tegemoet mag zien. Dus ik wacht nu geduldig af!

:cattongue:

jeffrey11 schreef op 25 nov '15 om 05:57u
Hoi Jeffrey11,

Ik verwacht dat het om de huawei p8 gaat? hier kan je de cashback aanvragen,

https://huaweipromotions.nl/15-0387/register/1

mvg Sander,

Reageer