Beantwoord

16-07-1996 ongeldig bij bestelling abonnement

• 4 juni 2015
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik probeerde een Sim Only abonnement af te sluiten maar na het invullen van mijn geboortedatum: 16-07-1996 wordt de foutmelding: "Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om een bestelling te kunnen plaatsen" weergegeven en is het niet mogelijk mijn bestelling te plaatsen. Duidelijk lijkt mij dat iedereen uit 1996 op dit moment minimaal 18 jaar is... Waarom krijg ik deze melding? Een fout? Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

-Ivo

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Marshall 4 juni 2015, 19:51

Waarschijnlijk een fout in de website die naar alle waarschijnlijkheid niet 1, 2, 3 opgelost gaat worden. Denk ik? Ik adviseer je voor nu even je sim only telefonisch te bestellen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Waarschijnlijk een fout in de website die naar alle waarschijnlijkheid niet 1, 2, 3 opgelost gaat worden. Denk ik? Ik adviseer je voor nu even je sim only telefonisch te bestellen.

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik zal binnenkort wel even langs de KPN winkel gaan om mijn abonnement af te sluiten.

Reputatie 7
Badge +23
Hallo , 

Wat gek dat dit niet lukt, fijn dat je het meldt trouwens! Dit betreft een fout op de website en hiervan heb ik een melding gemaakt, zodat dit opgelost kan worden. Je kunt langs de winkel voor je abonnement, maar als je wilt dan kunnen wij je ook bellen hierover. Maar net wat je makkelijker vindt. Als je gebeld wilt worden, wil je me dan een privébericht toesturen met hierin het nummer waarop we je kunnen bereiken en ook wanneer we je kunnen bereiken? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Hallo ,

Hartelijk dan voor uw reactie, ik heb besloten morgen langs de KPN winkel te gaan het is een kleine moeite. Toch bedankt voor uw aanbod ik vind het fijn dat er zo snel met een goede oplossing gekomen wordt. Heel erg positief!

Met vriendelijke groet,

Ivo

Reputatie 7
Badge +23
Hallo Ivo, 

Wat goed om te lezen dat het gelukt is in de winkel. Graag gedaan en jij bedankt voor het melden waar je tegenaan liep. Dat gaat andere klanten denk ik verbazing schelen 😉

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer