Beantwoord

2 Vragen mbt verlengen abbo

Goedemorgen,

Ik heb 2 vragen mbt het verlengen van mijn KPN mobiel abbonement:

- Op het moment heb ik een abbo uit 2010 (Bel - SMS met Surf&Mail Extra Snel), is het mogelijk om dat abbonement voort te zetten of is het noodzakelijk op een nieuwe contractsvorm over te gaan bij verlenging?

- Contract kan verlengd worden per 13/06/2012, maar doordat mijn telefoon tegen zijn einde aan loopt (knoppen reageren niet soepel meer) vroeg ik mij af of dat ook iets eerder zou kunnen.

Met vriendelijke groet,

M. v Zetten

icon

Beste antwoord door Eduard 24 mei 2012, 11:05

Goedemorgen mzetten,

Van harte welkom op het KPN Forum!

Op het moment dat u het abonnement verlengd, gaat u automatisch over naar een van de huidige contractsvormen. Uw oude abonnement vervalt dus. 

U geeft aan eventueel eerder te willen verlengen. Als u uw 06-nummer + postcode/huisnummer in een privebericht aan mij stuurt, dan kijk ik wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Goedemorgen mzetten,

Van harte welkom op het KPN Forum!

Op het moment dat u het abonnement verlengd, gaat u automatisch over naar een van de huidige contractsvormen. Uw oude abonnement vervalt dus. 

U geeft aan eventueel eerder te willen verlengen. Als u uw 06-nummer + postcode/huisnummer in een privebericht aan mij stuurt, dan kijk ik wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Eduard 

Reageer