Beantwoord

25 november formulier ingevuld voor Harman Kardon Speaker

  • 3 January 2019
  • 11 reacties
  • 202 keer bekeken

Bekend probleem, Ik heb op 25 november het formulier ingevuld. Ik heb tot op heden nog geen bevestiging via mail gehad dat ik in aanmerking kom voor de speaker.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Joran 4 January 2019, 15:26

Bekijk origineel

11 reacties

Goedmiddag, ik zie dat mijn vraag / opmerking verhuist is naar een eigen topic. Kan iemand bevestigen of mijn aanvraag goed is binnen gekomen en of ik in aanmerking kom voor de speaker.
Reputatie 7
Badge +28
Dag Normant, sorry dat de reactie even duurde. Het is me niet direct duidelijk wat er mis is gegaan bij jouw aanvraag. De bevestiging had je al lang moeten hebben. Ik heb jouw gegevens doorgestuurd naar mijn collega's die over deze actie gaan, zodat we de speaker alsnog na kunnen sturen. We willen alle speakers voor eind januari hebben geleverd. Sorry voor deze vertraging, we gaan dit in orde maken. Als de aanvraag is afgewezen ontvang je daar bericht van, ik ga ervan uit dat dit niet van toepassing is.
Goedenmorgen,

Nu een maand verder wel bevestiging gehad dat ik de speaker ga ontvangen maar daarna is het weer erg stil geworden. Wanneer kan ik de speaker verwachten?

Groet Norman
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Norman, ik had gehoopt dat je die al lang had ontvangen. Ik heb navraag gedaan naar het team dat de actie beheert en verwacht snel reactie. Je hoort van me.
Reputatie 7
Badge +28
@NormantGilde: Ik heb een korte reactie teruggekregen dat je op de lijst bent gezet om alsnog een speaker te krijgen. Hoewel ik ervan uit ga dat het nu goed komt dacht ik dat een maand geleden ook. Ik heb even nagevraagd wanneer ze verwachten de Harman Kardon te versturen, dan hebben we iets meer duidelijkheid over de levering. Ik hou je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +28
De vervolgreactie duurde wat langer omdat die in mijn weekend aankwam. De speaker wordt deze week verstuurd! Ik hoop en ga ervan uit dat we het eindelijk kunnen afronden. Laat maar weten of het is gelukt 🙂
Goedenmiddag, we zijn nu een maand verder en helaas nog niks ontvangen. Kunt u nagaan wat er fout is gegaan.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Normant, ik doe nog eens navraag. Ik heb gecontroleerd of je daadwerkelijk op de lijst bent gezet en dat is het geval. De speaker had via de nazending vier weken geleden al moeten aankomen. Je hoort weer van me.
Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp dat mijn collega's op Facebook ook navraag aan het doen zijn en dat de speaker naar een onjuist adres lijkt te zijn verstuurd. Vreemd dat dit is gebeurd. Ik verwacht na het weekend duidelijkheid wanneer je de speaker op het goede adres ontvangt.
Reputatie 7
Badge +28
@NormantGilde: Ik denk dat het handiger is als we dit via één kanaal afhandelen. Mijn collega's van Facebook houden de verzending in de gaten en zorgen dat je op de hoogte blijft. Ik kan je wel vast vertellen dat de speaker weer retour is aangekomen bij de leverancier en dat ze die deze week nogmaals versturen. Zodra we meer weten, of een track&trace hebben, ontvang je direct bericht via Facebook!
@Joran Super bedankt voor de hulp 👍en ik zal het verder via facebook afhandelen.

Reageer