Vraag

30gb Extra ineens weg

  • 21 September 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik heb op 28-07-2020 om 12:56 een mail van jullie gekregen over 30gb extra maand gratis.
Dit heb ik al die tijd gehad tot vanochtend toen was dit in eens weg.

Ronald via de webchat van de website over gesproken en die vond het vreemd dat ik dit überhaupt gekregen heb omdat mijn abo maar 10gb was en hij nergens een mail of bevestiging kon zien dat ik die 30gb extra kreeg.

Ik zou mijn abonnement mogen verlengen en nu ondertussen ook gedaan. Maar hoe zit het met die 30gb extra?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @pijnapka,

Welkom op het KPN Forum. Deze extra data is alleen geldig op je huidige contract en abonnement en verandert niet mee als je jouw abonnement verandert of verlengt. Kies je bijvoorbeeld voor Hussel mobiel of verhoog je jouw abonnement? Dan neem je deze extra data niet mee. Bij jouw abonnement zal de extra data dus vervallen zijn door de aanvraag van je verlenging. Weet je hiermee voldoende? 

@Heine De 30GB extra was weg voordat ik mijn abonnement verlengd heb, ook is de verlenging pas vanaf januari 2021. Dan zou het toch logisch zijn tot ik tot einde van mijn contract (begin januari) die 30gb hou?

Reputatie 5
Badge +10

Het moment van aanvraag van de wijziging/verlenging is relevant, niet het moment van ingaan van de verlenging. 

Reageer