Beantwoord

3G hapert na aanschaf nieuw Abonnement

  • 4 juni 2012
  • 1 reactie
  • 9156 keer bekeken

Heb een abo verlengt van KPN bel-sms 260 2010 naar Kpn bel-sms-web 1500 en nu werkt de 3g op de telefoon niet meer.

Geeft wel aan dat er verbinding is maar kan er helemaal niets mee openen.

Heeft u hier een passende oplossing voor.

met vriendelijke groet

Wilma Herkstroter

icon

Beste antwoord door Menno 5 juni 2012, 10:21

Hallo wilmaaetssen,

Wilt u eens het mobiele internet opnieuw instellen op uw toestel? Hier stuur ik u een link waar toestelhulp wordt geboden. U kunt uw toestel hier selecteren. Vervolgens 'internet'/ 'handmatig instellen'.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hallo wilmaaetssen,

Wilt u eens het mobiele internet opnieuw instellen op uw toestel? Hier stuur ik u een link waar toestelhulp wordt geboden. U kunt uw toestel hier selecteren. Vervolgens 'internet'/ 'handmatig instellen'.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer