3g werkt niet meer

• 11 september 2011
  • 3 reacties
  • 9561 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Gister had ik nog gewoon 3G internet, vandaag doet ie het ineens niet meer. Heb geen instellingen veranderd. Storing bij KPN wellicht?

3 reacties

Idem

hallo, tevens ik heb nu drie dagen geen internet op mijn mobiel gehad(1 okt - 4 okt) ook geen instellingen veranderd of iets dergelijks, gewoonweg geen data verbinding geen 3g of hspda Kpn is goed bezig voor mij:S ik heb laatst een telefoon gekocht(verlengd) ik moest maarliefst 190 euo bijbetale bij een abbo van maarliefst 50 euro per maand. vroeger kregen we de telefoon erbij. nu kijk ik in de krant , nieuwe klanten krijgen deze telefoon gratis, en betalen de helft aan abbo kosten. En de bestaande klant mag maar dokken. wat un bedrijf zeg, dit is mijn allerlaatste abbo van KPN!!!!!

Reputatie 3
Badge
er is/was inderdaad een storing. Deze storing is te verhelpen door de APN te veranderen in internet.

die staat nu waarschijnlijk op portalmmm.nl, daar is een storing. Is de storing inmiddels verholpen hoeft u natuurlijk niets te veranderen, maar dit is een tijdelijke work-around van kpn. Vergeet niet over een paar dagen weer de APN terug te veranderen in portalmmm.nl (of iphonekpn.nl als u een iphone heeft)

Reageer