Beantwoord

4G bellen werkt nog niet op iPhone

• 3 juni 2017
  • 9 reacties
  • 231 keer bekeken

Reputatie 1
Op mijn iPhone 7 krijg ik het niet voor elkaar om via 4G te bellen. Zodra ik een gesprek start wordt automatisch overgeschakeld naar 3G.
Ik heb de update (28.3) gedaan en 4G op 'gesprekken en data' gezet.
Hoe krijg ik dit nu werkend? Het gaat trouwens om een zakelijk abonnement, maar dat maakt toch niet uit?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 juni 2017, 19:50

Bedankt voor je geduld! Mijn collega's doen hun uiterste best om het deze zomer ook aan onze zakelijke klanten te kunnen bieden. Ook wordt er gekeken naar een aanpassing van de website, dat is echter nog niet helemaal duidelijk bij me of dit gaat gebeuren. Weet dat het eraan komt!
Bekijk origineel

9 reacties

Zakelijk werkt nog niet.

@Marcia_ vertelde dat mij in een prive bericht vorige week

'' Zakelijke abonnementen kunnen nog geen gebruik maken van VoLTE, dus dat zou verklaren waarom het met je werktelefoon nog niet kan. "

Op mijn iPhone 7 krijg ik het niet voor elkaar om via 4G te bellen. Zodra ik een gesprek start wordt automatisch overgeschakeld naar 3G.
Ik heb de update (28.3) gedaan en 4G op 'gesprekken en data' gezet.
Hoe krijg ik dit nu werkend? Het gaat trouwens om een zakelijk abonnement, maar dat maakt toch niet uit?
Reputatie 1
Oké dat is jammer. Waarom eigenlijk niet en wanneer is dit wel beschikbaar voor de zakelijke abonnementen?
Reputatie 1
Dit staat trouwens op de website van KPN: 'We zijn ook hard bezig om 4G bellen beschikbaar te maken voor onze zakelijke abonnementen. We verwachten dat bellen over het 4G netwerk ook beschikbaar is begin 2017 voor onze zakelijke klanten.' We zijn nu halverwege 2017 dus zou het al moeten werken.

Kan iemand van het Webcare team hierop reageren?
Alvast dank.
Reputatie 7
Badge +27
Hi @Michael001, leuk dat je je vraag hier stelt! Martijn heeft gelijk: voor zakelijk werkt het nog niet. Ik heb meteen even navraag gedaan, daarom duurde de reactie wat langer. Het gaat wel komen, maar (zoals je al gemerkt had) nog niet begin 2017. Mijn collega gaat navragen wanneer we het dan wel verwachten en jij hoort weer van mij zodra ik dat hoor.
Reputatie 1
Bedankt Marcia, ik wacht je antwoord af!
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je geduld! Mijn collega's doen hun uiterste best om het deze zomer ook aan onze zakelijke klanten te kunnen bieden. Ook wordt er gekeken naar een aanpassing van de website, dat is echter nog niet helemaal duidelijk bij me of dit gaat gebeuren. Weet dat het eraan komt!
Reputatie 1
@Marcia_ Dank voor je terugkoppeling. Ik wacht het af.
Reputatie 1
Nog geen nieuws omtrent 4G bellen met zakelijke abonnementen?
Reputatie 7
Badge +27
Helaas niet! Ik heb opnieuw navraag gedaan, maar we kunnen nog steeds geen datum noemen. Wat de reden is, weet ik niet, alleen dat het dus nog steeds afwachten is!

Reageer