Beantwoord

5 Euro korting per maand

  • 13 October 2019
  • 10 reacties
  • 401 keer bekeken

Badge
Goedenavond, ik heb per 23 aug. Ook tv en internet van KPN genomen. Ik had al een tel.abonnement van Telfort, nu ook KPN.
Hhierbij zou ik 5 euro korting krijgen op het abonnement van mijn telefoon.
Dit is niet gebeurd in september. Het is nog steeds hetzelfde bedrag wat is afgeschreven als voorheen.
Hoe komt dit, en hoe wordt dit opgelost en verrekend??
Hopend snel iets van u te mogen vernemen.
Verblijf ik met vriendelijke groet,
Karin van der Wal
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 October 2019, 14:13

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Karin,

Heb je je al aangemeld voor KPN Compleet? Dat kan op deze website.

Wil je meer informatie teruglezen? Kijk dan maar is hier.
Badge
Hoi Karin,

Heb je je al aangemeld voor KPN Compleet? Dat kan op deze website.
Wil je meer informatie teruglezen? Kijk dan maar is hier.
Badge
Ik heb dit abonnement al 23 aug. Afgesloten en de korting op mijn mobiel abonnement zou verrekend worden. Dit is dus niet gebeurd.
Reputatie 7
Badge +28
Ik snap wat je schrijft. Je kunt de status van KPN Compleet (Wat je dus die 5 euro korting per maand oplevert) op deze manier checken:

Bekijk je KPN Compleet status

Wil je zien welke producten en telefoonnummers je hebt aangemeld voor KPN Compleet en welke voordelen hierbij horen? Dit kan via de MijnKPN app of door in te loggen op MijnKPN. Hier kun je onder de kop "gegevens" ook je adresgegevens controleren en wijzigen.
Dit proces loopt dus niet altijd automatisch. Daarom de vraag of je je al daarvoor (apart) hebt aangemeld.

Link naar aanmeldscherm

Als je er niet uitkomt:

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Badge
Ik heb het forum profiel aangevuld.
Ik Hoop nu snel een antwoord te krijgen dat jullie dit aangepast hebben.
Reputatie 7
Badge +28

Prima, er komt hier vanzelf een moderator langs. 

 

Badge

Bedankt voor je antwoord, Ik hoop dat het nu in orde komt, en dat deze maand verrekend wordt. We wachten even af. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Karinvanderwal. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Begrijp ik het goed dat je op dit moment een Internet en TV abonnement bij KPN hebt en een mobiel abonnement bij Telfort? In dat geval kan je gebruik maken van de Telfort Compleet korting en niet van de KPN Compleet korting. Je ontvangt dus alleen maar een korting op het Internet en TV abonnement in de vorm van een gratis zenderpakket (Fox Sport of Pluspakket). Om gebruik te kunnen maken van deze korting moet er een online formulier worden ingevuld. Zou je dit willen alsnog willen doen?

Badge

Ik heb het Telfort kompleet formulier nu ingevuld en ik hoop dat ik niet met 2 abonnementen nu zit. 

Wordt die 5 euro korting verrekend vanaf 23 aug. ??

 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je het formulier hebt ingevuld. Zoals ik hierboven al aangaf krijg je korting op de diensten die je bij KPN afneemt. Je krijgt een gratis zenderpakket en geen korting op het mobiele abonnement. Op deze pagina op het Telfort Forum kan je alles lezen over deze korting. 

Reageer