Beantwoord

5g op Iphone SE 2020

  • 21 October 2020
  • 8 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 1

afgelopen maand nieuwe abonnementen afgesloten voor Iphone SE 2020 voor mijn kinderen, bij allebei staat 5g op het contract maar op de telefoon zie ik alleen 4g staan. moet er iets op de toestellen ingesteld worden of is dit een extraatje waar de kpn mee schermt maar wat nog niet werkt?

icon

Beste antwoord door RBxx 21 October 2020, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Is het toestel wel geschikt voor 5g??

Reputatie 1

Volgens kpn wel iphone se 2020

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @elke69 

5G is nog niet overal beschikbaar, er wordt hard aan gewerkt om het overal beschikbaar te krijgen.

 

controleer hier  of het bij jou beschikbaar is.

Update:

Overigens ben ik bang dat de SE niet voor 5G beschikbaar is, volgens  apple.com, daar wordt n.l. niet over gesproken bij de specificaties.

Badge +19

Ik zie het nergens staan om eerlijk te zijn. Plaats even een screenshot als je wil.

Reputatie 7
Badge +21

De nieuwe KPN abonnementen zijn inclusief 5G, maar er zijn nog niet zo veel toestellen die het ondersteunen. Bij Apple ook niet, pas de iPhone 12 heeft die mogelijkheid.

Reputatie 1

Op de ene pagina staat van wel, bij het afsluiten van het abonnement staat geen enkele iphone erbij. Wachten dus nog. Screenprint heeft dan geen nut meer

Dus ben je eigenlijk weer verplicht om een dure iPhone 12 aan te schaffen wil je kunnen bellen of internetten met 5G wat deze dure telefoon ondersteunt.

Dus ben je eigenlijk weer verplicht om een dure iPhone 12 aan te schaffen wil je kunnen bellen

Nee hoor, @Jan vierkante ogen . Er zijn veel minder dure smartphone's die 5G ondersteunen. Maar als je per sé dat veel te dure merk wilt dan zul je je naar hen moeten schikken inderdaad.