Beantwoord

aanbod migratie Telfort naar KPN

  • 11 January 2020
  • 2 reacties
  • 635 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoe wordt het aanbod dat KPN doet aan Telfort klanten bepaald? En waarom mogen niet alle klanten die benadeeld worden kostenloos voortijdig opzeggen!!!

Bij mij is het acceptabel om maar niet te zeggen prima.

Van 1.2 Gb en 175 belminuten naar 2Gb en 175 belminuten.

 

Er hebben zich nu al drie klanten gemeld die van 2Gb teruggezet worden naar 1,5Gb dat lijkt toch niet de bedoeling en in mijn ogen een dusdanige waarde vermindering die voor kostenloze opzegging in aanmerking komt.

Echter betreffen dit klanten met een TFT 2017 of 2018 bundel waarvan te lezen staat:

Dat hangt er vanaf wat voor abonnement je hebt. Als je een Belbundel 2012, Belbundel 2014 of Belbundel 2015 hebt, dan heb je het recht je abonnement voortijdig op te zeggen. Dit komt omdat een verhoging of verlaging van je bundel niet meer direct ingaat, maar vanaf de volgende factuurperiode. Als je een Belbundel 2017 of Belbundel 2018 abonnement hebt, is dat nu al zo en daarom heb je dan geen recht om je abonnement voortijdig op te zeggen. Je houd gewoon dezelfde bundels voor hetzelfde maandbedrag.

 

Twee dingen die tegenstrijdig zijn de meeste klanten met de 2012 tot 2015 bundel zijn al contractvrij dus kunnen hoe dan ook al overstappen of opzeggen. Er lijkt na oktober 2017 een omslag punt te zijn mijn abonnement(oktober 2017) is een TFT 2015 geworden een klant met een contract vanaf december 2017 valt onder TFT 2017

 

En dezelfde bundels voor hetzelfde maandbedrag lijkt op basis van het ontvangen email bericht voor zeker drie klanten niet op te gaan, dat zal toch voor 26 januari opgelost moeten worden.

 

Kleine aanvulling het lijkt wel een flinke melkkoe te worden.

Ik krijg de 2GB en 175 belminuten voor € 12,92 mijn partner gaat hier € 17,56 voor betalen zij gaat van 1.5 Gb naar 2Gb. In het verleden 2017 eerder dan ik dat jaar had ze verlengd met 500Mb dit zelf verhoogt naar 1500 later ging Telfort standaard 1Gb leveren.

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2020, 17:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Galdor68 . Interessante vragen maar volgens mij kun je die het beste stellen op het telfort forum. Het ontbreekt mij aan parate kennis over de specifieke abonnementsvormen die telfort heeft. Zo lang het telfort forum nog actief is, lijkt me dat de aangewezen plek om hier meer info over te krijgen. 

Gezien dit een aanbod van KPN aan Telfort klanten is lijkt mij KPN de aangewezen partij om dit voor de 26ste op te lossen waar nodig.

Er is inderdaad naar gevraagd op het Telfort forum we zullen het voor nu dan op het Telfort forum houden.