Beantwoord

Aanbod verlengen abonnement een farce

  • 23 November 2019
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik mag per vandaag mijn abonnement verlengen en ben toe aan een nieuw toestel. Tot op heden altijd een los toestel gekocht met een sim only. Na het invullen van mijn 06 nummer ontvang ik een persoonlijk aanbod. Dit wekt de suggestie dat hier een voordeel als (trouwe) klant aan vast zit.

Wat schetst mijn verbazing!. Er is dus geen persoonlijk aanbod. Er is geen verschil of je nu wel of niet op deze manier een ander toestel aanschaft. Teleurstellend KPN.

icon

Beste antwoord door PeterG 25 November 2019, 10:14

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Joop E 

Als je een nieuwe klant bent, krijg je vaak een welkomstkorting. Daarna biedt KPN echter niet nog weer extra kortingen. In dat geval zouden namelijk de reguliere abonnementskosten omhoog moeten en daar zit al helemaal niemand op te wachten. 

Je kunt na het einde van jouw abonnementsperiode wel overstappen naar een andere abonnementsvariant. Maar je betaalt dan dezelfde prijs als alle andere klanten. Dat geldt ook voor nieuwe toestellen. 

 

 

Noem het dan geen persoonlijk aanbod. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Daarmee heb je zeker een punt. 

 

De persoonlijkheid zit in het feit dat het gebaseerd is op je verbruikspatroon.

Reputatie 7
Badge +17

@Joop E Welkom op ons Forum! Met een persoonlijk aanbod bedoelen we inderdaad een aanbod dat past bij je verbruik. Helaas hebben we geen aanbiedingen voor klanten die langer klant zijn bij ons. 

Reputatie 7
Badge +28

@Joop E 

Weet je zo voldoende ? Ga je in op het “persoonlijke” aanbod? 

Reputatie 7

Er zijn in het totaal zes varianten in databundel en twee t.a.v. het aantal belminuten.

Als je dat "persoonlijk" noemt ... :confounded:

Reputatie 7
Badge +28

Er zijn in het totaal zes varianten in databundel en twee t.a.v. het aantal belminuten.

Als je dat "persoonlijk" noemt ... :confounded:

Eens, daarom ook tussen aanhalingstekens....

Het enige "voordeel" is het eerder kunnen beschikken over je nieuwe toestel. Het nieuwe abonnement gaat pas over 4 maanden in. Al met al lijkt het mij raadzaam voor KPN dit soort warrigheden te voorkomen. Voorkom ruis op de lijn. Wees duidelijk en transparant.

Reageer