Beantwoord

aankoop bewijs

• 27 juli 2017
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

ik heb voor mijn toestel reparatie mijn aankoop bewijs nodig maar blijk die nooit te hebben ontvangen via mijn email ik heb alle datums al onderzocht en de vorige keer voor reparatie was dit niet nodig.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 juli 2017, 20:37

Je kan hem waarschijnlijk wel opslaan zonder wachtwoord door te "printen" (eventueel virtueel printen)

Ha @Juriaan, welkom! Is het gelukt met de manier zoals Robin uitlegde? Ik kan het wachtwoord niet voor je achterhalen, die heb je destijds gekregen als het goed is. Wel kan ik wellicht een kopie voor je regelen. Als dat nog nodig is, reageer je dan op mijn privébericht ?
Bekijk origineel

4 reacties

ik heb misch iets gevonden wat er op lijkt maar daar zit een wachtwoord op dat ik nergens kan terug vinden
lijkt erop dat ik het heb gevonden blijkbaar werkt het alleen als er specifiek word gezocht naar noreply@kpn.com en dan naar overeenkomst en wachtwoord en dit wachtwoord moet ingetyped worden mag niet worden gekopieerd en het bestand kan ook niet zonder worden opgeslagen
Reputatie 7
Badge +30
Je kan hem waarschijnlijk wel opslaan zonder wachtwoord door te "printen" (eventueel virtueel printen)
Reputatie 7
Badge +28

Ha @Juriaan, welkom! Is het gelukt met de manier zoals Robin uitlegde? Ik kan het wachtwoord niet voor je achterhalen, die heb je destijds gekregen als het goed is. Wel kan ik wellicht een kopie voor je regelen. Als dat nog nodig is, reageer je dan op mijn privébericht ?

Reageer