Beantwoord

Aankoopbewijs aanvragen

• 14 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Beste,

Ik kan nergens mijn contract vinden waarin het aankoopbewijs staat van mijn IPhone 7. Kunnen jullie die mij ook via de mail toesturen?

Groet, Nina

*Admin: topic verplaatst naar juiste board en titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 17 oktober 2018, 11:15

Goedemorgen @Ninagraaff. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je het aankoopsbewijs kwijt bent. Ik zal voor je uitzoeken of ik een vervangende aankoopsbewijs per mail naar jou kan toesturen. Waar heb je het aankoopbewijs voor nodig, dan kan ik gelijk de juiste toesturen. Hiervoor heb ik wel eerst wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je uitzoeken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Ninagraaff. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je het aankoopsbewijs kwijt bent. Ik zal voor je uitzoeken of ik een vervangende aankoopsbewijs per mail naar jou kan toesturen. Waar heb je het aankoopbewijs voor nodig, dan kan ik gelijk de juiste toesturen. Hiervoor heb ik wel eerst wat gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +17
Ik zie dat je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Als je mij vertelt waar je het precies voor nodig hebt kan ik opzoek gaan. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag inmiddels al is beantwoord door een collega. Anders weet je ons te vinden!

Reageer