Beantwoord

Aankoopbewijs nodig mobiele telefoon

  • 16 September 2020
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste,

 

  Ik vind mijn aankoop/garantiebewijs niet meer in mijn mailbox, ook niet bij ongewenste berichten.
Is het mogelijk om deze alsnog een keer naar mijn email te verzenden?

 

Met Vriendelijk Groet

M.ARSLAN

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 September 2020, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vul u profiel aan en medewerkers van KPN zullen binnen enkele dagen reactie geven.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @M.ARSLAN 

Zit ie niet in de “Prullenbak” van jou mailprogramma? Meestal als je het naar de prullenbak zet, dan is die nog niet weg. Dat wordt anders als je ook de prullenbak hebt geleegd.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @M.ARSLAN, welkom hier. 

Ik gok dat dit gaat om je mobiele telefoon? 

Ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

@M.ARSLAN, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.