aanmelden extra beltegoed €7,50 lukt niet

• 21 december 2013
  • 5 reacties
  • 4283 keer bekeken

Vandaag mijn nieuwe prepaid kaartje (KPN)  in gebruik genomen. Ondanks dat ik er nog niet mee heb gebeld staat er nog maar 1,91 op.... Nu wil ik het gratis € 7,50 beltegoed opvragen (na registratie) maar de link werkt niet.. Niet op mijn Mac maar ook niet onder Windows. Dus geen extra beltegoed? Ik zou graag willen dat mijn beltegoed, volgens de voorwaarden, wordt aangevuld. Maar zonder werkende link dan kan ik de aanvraag ook niet indienen. De reden van deze nieuwe kaart is dat mijn Hi is verlopen 😞 erg fijn weg beltegoed van deze kaart enkel omdat ik een paar dagen te laat was...

Graag een reactie zodat ik weet waar ik aan toe ben.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste Anniekske,

Erg vervelend om te lezen dat je de €7,50 extra beltegoed nog niet hebt ontvangen.

Ik ontvang graag je 06-nummer, postcode en huisnummer in een privébericht zodat ik het alsnog voor je in orde kan maken.

M.v.g,

Jemy

Vandaag mijn nieuwe prepaid kaartje (KPN) in gebruik genomen. Ondanks dat ik er nog niet mee heb gebeld staat er nog maar 2.30 op.... Nu wil ik het gratis € 7,50 beltegoed opvragen (na registratie) maar de link werkt niet.. . Dus geen extra beltegoed? Ik zou graag willen dat mijn beltegoed, volgens de voorwaarden, wordt aangevuld. Maar zonder werkende link dan kan ik de aanvraag ook niet indienen ,dus wat moet ik doen alvast bedankt gr wim

hallo ik hen precies het zelfde alsu wat moet ik nu doen om die 7.50 euro bel tegoed te krijgen alvast bedankt gr Wim

Reputatie 5
Badge +2
Beste wavanooijik,

kun je in een privébericht aangeven wanneer je geregistreerd hebt?

Daarnaast ontvang ik ook graag het mobiele nummer, zodat ik e.e.a. voor je na kan kijken.

Met vriendelijke groet,

Afra

heb je mijn bericht ontvagen Afra alvast bedankt gr Wim

Reageer