Beantwoord

Aanmelding KPN compleet

  • 15 August 2019
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb een probleem met het aanmelden van mijn 06 nummer voor KPN compleet.

Kan dit komen omdat ik het nummer heb meegenomen van mijn vorige provider?

Er lopen meerdere KPN abonnementen op ons adres maar zie de voordelen niet terug in mijn account.

Ik hoor het graag.

Groet,

Maurice
icon

Beste antwoord door maurice1994 17 August 2019, 21:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Maurice, welkom bij ons.

Dat zou niet uit moeten maken. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer waar het om gaat.
Ik heb mijn profiel aangevuld.

groet,

maurice
Reputatie 7
Badge +24
Zou je het nu willen proberen?
Dank je Alex! Ik kreeg net een bevestiging dat het gelukt is.

fijn weekend!
Reputatie 7
Badge +24
Dank je Alex! Ik kreeg net een bevestiging dat het gelukt is.

fijn weekend!


Top, daar ging ik ook vanuit. Graag gedaan, goed weekend gewenst. 🙂