Beantwoord

Aanpassen bundel

• 27 maart 2015
  • 5 reacties
  • 1328 keer bekeken

Hallo, ik ben mij aan het oriënteren voor een (extra) sim only abonnement

Als ik een abonnement bij jullie afsluit bijvoorbeeld sim only basis voor 2 jaar dan kost mij dat 17,50 per maand, omdat ik al 3 mobiele abonnementen bij KPN heb krijg ik nog 5 euro extra korting per maand dus dan word het 12,50 pm en worden mij datategoed en minutensms verdubbeld.

Maar hoe zit het, als ik tijdens de looptijd van het abonnement mijn bundel wilt aanpassen naar bijvoorbeeld zorgeloos instap, wat zou ik dan daarvoor gaan betalen pm? is dat dan 22,50 Inclusief de korting? of vervalt dan de korting?

Met KPN compleet kan je onderling gratis bellen met de nummers die op het zelfde adres staan ingeschreven, geldt dit ook voor smsen?

icon

Beste antwoord door msda 29 maart 2015, 16:15

Dankjewel!

Het is mij inderdaad nu duidelijk, bij verhoging van je bundel betaal je het tarief (alsof je hem nieuw afsluit) dus in mijn geval in totaal 15,- korting pm.:D

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoi

Wanneer je het SimOnly abonnement aanpast naar een hogere bundel zal daar ook €5 korting af gaan. Zorgeloos Instap zal dan inderdaad €22,50 gaan kosten.

Met KPN Compleet kun je wel onderling gratis bellen, maar niet SMS'en.

Reputatie 7
Badge +24
Beste msda, 

Welkom op het KPN Forum! De korting vanuit Meer Mobiel Voordeel, welke € 5,00 is, komt niet te vervallen als je je abonnement omhoog zet. Verder zie ik dat jeroen470 je al geïnformeerd heeft 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, hoor ik dat graag. Wanneer we je kunnen helpen met het afsluiten van je extra abonnement, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Beste Cindy en jeroen470 bedankt voor jullie antwoord maar ik zie dat ik mijn vraag niet echt duidelijk heb gesteld, sorry hier voor.

Ik begrijp dat ik 5 euro korting ontvang door meer mobiel voordeel.

Maar waar het mij eigelijk om gaat is het volgende;

Als ik een nieuw sim only abonnement afsluit voor 2 jaar bijvoorbeeld Basis,

dan kost dat normaal 22,50, - pm, maar er gaat 5,- van af omdat ik hem voor 2 jaar afsluit en ik krijg daarboven op nog de 5,- korting voor meer mobiel voordeel dus het abonnement kost mij dan nog maar 12,50 pm.

Als ik nu na 2 maanden bijvoorbeeld de bundel wilt verhogen voor Zorgeloos instap deze kost normaal 37,50 maar is bij het afsluiten voor 2 jaar 27,50 hoeveel kost mij dan dit abonnement na bundel verhoging?

is dat dan 37,50 min de 5,- meer mobiel voordeel dus 32,50?

Of wordt het 37,50,- min de 10,- (korting Bij afsluiting van 2 jaar) min de 5,- meer mobiel voordeel dus 22,50?

Ik probeerde deze vraag ook telefonisch bij de klantenservice maar het eerste antwoord wat ik kreeg, is dat ik het abonnement helemaal niet kan verhogen:S, dus het antwoord wat er na kwam vertrouwde ik ook niet helemaal;), daarom de vraag maar hier.

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +24
Beste msda, 

Dat maakt niet uit, je vraag is nu duidelijk 🙂.

Laat ik ermee beginnen dat je wel de mogelijkheid hebt om je abonnement te verhogen. Je kunt je abonnement vervolgens ook weer verlagen, maar nooit lager dan het abonnement waarop je bent ingestapt. Het verhogen of verlagen kan één keer in de 31 dagen. Dit kun je op deze pagina lezen en hier vind je ook de voorwaarden bij het abonnement. Wanneer je je abonnement verhoogt, dan ga je mee in het tweejarige tarief. Stel je doet een verhoging naar een Standaard abonnement, dan betaal je € 32,50 en wanneer je je hebt aangemeld voor Meer Mobiel Voordeel, gaat daar nog eens € 5,00 vanaf. 

Is het zo duidelijker? :)

Met hartelijke groet, 

Cindy

Dankjewel!

Het is mij inderdaad nu duidelijk, bij verhoging van je bundel betaal je het tarief (alsof je hem nieuw afsluit) dus in mijn geval in totaal 15,- korting pm.:D

Reageer