Beantwoord

Aansluitkosten berekend bij overstap van Telfort

  • 25 September 2019
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Beste,
Sinds begin dit jaar zijn wij thuis klant bij KPN voor ons internet. Afgelopen maand mocht ik een nieuwe telefoon uitzoeken omdat mijn abonnement bij telfort afgelopen was. Omdat dit door KPN overgenomen is ben ik daarbij verder gegaan met mijn abonnement. Alleen moest ik dus aansluitkosten bij KPN betalen maar ik ben al bij jullie aangesloten dus dan hoor ik toch niet nog een keer aansluitkosten te betalen?

Groeten,
Connie Andriesse

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste naar categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 September 2019, 16:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Connie Andriesse , als je overgestapt bent MET nummer behoud naar KPN hoef je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Als het goed is wordt dat op je mobiele factuur ook niet berekend, maar het online bestelsysteem houdt daar nog geen rekening mee.
Reputatie 7
Badge +10
Ik had hier iets anders geschreven maar zie nu dat 5 maanden geleden al aangegeven werd dat Telfort mobiel klanten die zelf overstappen naar KPN geen activatie kosten hoeven te betalen.
Beste,

Er zijn dus wel aansluitkosten gerekend terwijl het MET nummerbehoud is. Hoe kan ik deze dan laten crediteren?

Met vriendelijke groet,
Connie
Hallo @Connie Andriesse , even met KPN contact opnemen afdeling facturering of de reactie van een moderator afwachten.
Reputatie 7
Hoi @Connie Andriesse, welkom bij ons op het forum. Als je van Telfort overstapt met nummerbehoud hoor je inderdaad geen aansluitkosten in rekening gebracht te krijgen! Als je nog geen contact gehad hebt met de klantenservice kan ik dit met je bekijken. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen vullen met je postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en het bewuste 06-nummer? Als je dat gedaan hebt kan je hieronder reageren, zodat ik weet dat ik voor je bezig kan.