Beantwoord

Aansluitkosten telfortklanten?!

  • 2 July 2019
  • 11 reacties
  • 244 keer bekeken

Al 10 jaar ben ik tevreden Telfortklant. Nu kan ik door de beslissing van KPN om Telfort te stoppen niet meer verlengen. Nu moet ik om op het zelfde goede netwerk te blijven overstappen naar KPN zelf. Op zich prima.. Alleen wat ik wel vreemd vind is dat je als Telfortklant dan gewoon E25,- aansluitkosten moet betalen.
Waar is het warme welkom van KPN voor de Telfortklant?
icon

Beste antwoord door Nadia 3 July 2019, 13:17

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +19
Ik zou even wachten met verlengen tot een medewerker hier op reageert. Ik kan me niet voorstellen dat je aansluitkosten moet betalen. Zolang je niet verlengt loopt je huidige abonnement gewoon door.
Ok, bedankt Joep
Via de Mijn Telfort omgeving of je nu de app of de website gebruikt kan je op dit moment nog wel verlengen.

Als je geen KPN thuis klant bent zal je op dit momen helaas met aansluitkosten te maken krijgen.
Reputatie 6
Badge +4
Gekke is dan wel weer dat als je aanvinkt dat je ook KPN Internet hebt je wel weer aansluitkosten moet betalen.
Volgens de vriendelijke dame van de klantenservice worden de aansluitkosten niet in rekening gebracht bij klanten die van Telfort komen, gelukkig 😁👍
Het staat alleen nergens aangegeven waardoor het lijkt dat deze wel betaald moeten worden. Beetje onduidelijk.. maar toch goed geregeld 😉
@Est Her ben je al KPN internet en tv klant? Als je dit ook bij Telfort afneemt kom je nadeliger uit als je naar KPN gaat met je mobiel.
Reputatie 7
Hay @Est Her, leuk dat je een vraag stelt op het KPN Forum. Ik zie dat je al contact met onze klantenservice hebt gehad. Perfect!

Het is inderdaad wel een beetje verwarrend, vandaar dat ik hier nog even een korte uitleg over geef. Wanneer je met 'nummerbehoud' overgaat van Telfort naar KPN mobiel betaal je geen aansluitkosten. Normaliter wanneer je overstapt van een andere provider of een nieuw nummer + abonnement aanvraagt betaal je aansluitkosten. Uiteraard maken we een uitzondering voor de Telfort-klanten die nu alvast de overstap maken, welkom! En dat willen we belonen door de aansluitkosten niet in rekening te brengen. In sommige orders zie je dat de aansluitkosten op het contract en de factuur wordt gezet. Dit wordt achteraf geheel vergoed. Geen zorgen.

Mocht dat niet goed gaan, of als je er nog vragen over hebt? Je weet me nu te vinden 😉
Hai Nadia,

Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Mocht het onverhoopt toch niet goed gaan dan zal ik contact opnemen.

Groetjes Esther
@Galdor68 nee.. ik heb thuis Ziggo 😁😉
Nu kreeg ik van KPN zelfs nog 5 euro korting per maand op mijn abonnement omdat er bij mij thuis nog meer telfortabonnementen zijn. . Dat is dan wel weer een leuk kadootje van KPN 😉
Reputatie 7
YW, @Est Her! Mocht je ook nog overwegen om thuis KPN internet en tv te nemen, met als KPN Compleetvoordeel een verdubbeling van je mobiele databundels + een gratis zenderpakket. Nu ook nog met een aantrekkelijke actie 6 maanden korting + 3 maanden gratis Netflix. Laat het weten als je interesse hebt, we kunnen je er hier meer over vertellen. Of ik laat je door een collega terugbellen 🙂
YW, @Est Her! Mocht je ook nog overwegen om thuis KPN internet en tv te nemen, met als KPN Compleetvoordeel een verdubbeling van je mobiele databundels + een gratis zenderpakket. Nu ook nog met een aantrekkelijke actie 6 maanden korting + 3 maanden gratis Netflix. Laat het weten als je interesse hebt, we kunnen je er hier meer over vertellen. Of ik laat je door een collega terugbellen :)
Ik wist het dat deze promotie zou komen 😁

Zelf wou ik reageren met geen intresse in het movies en series xl pakket als je naar VF zou gaan.

Reageer