Beantwoord

Aanvraag bundels/versturen sms blokkeren wil niet

  • 27 May 2019
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Waarom kan dit niet bij KPN, vroeger toen ik bij T-Mobile zat ( >5jaar geleden al weer) kon dat al.
Via de website van T-Mobile kon je heel mooi al dat soort dingen uitschakelen.
Zo kon je bijvoorbeeld ook de data of sms zelfs dichtzetten.. zodat je tijdelijk het internet (mobiele data) voor je kind helemaal dicht kon zetten.
Afspraken maken is leuk maar kids trekken zich daar soms helemaal niets van aan en onder groepsdruk worden mooie afspraken ineens iets vrijblijvends.
Ik wil geen gebruik maken van KPN Fon, mooie uitvinding maar dat kan toch echt niet het enige antwoord zijn van een bedrijf als KPN?? Dat je bij joefoon en al die andere troep providers het niet kan blokkeren okay .... maar bij KPN ??
Dat is echt niet anno 2019 hoor mensen!

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 May 2019, 16:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Huisvader, welkom! Over naar een prepaid kaartje maar weer 😉. Zonder gekheid: dat is een van de redenen dat we nu de snelheid vertragen als het mobiele internet op is en niet meer per MB gaan rekenen. Ik begrijp dat de wens er is en zal het intern doorgeven!