Beantwoord

Aanvraag DUO sim kaart gratis?

• 3 juni 2018
  • 6 reacties
  • 585 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Vanavond een aanvraag gedaan voor een DUO-sim (telefonisch) dit ivm één telefoon werk en één voor mijn auto.

Na de medewerker gesproken te hebben en het verhaal uitgelegd te hebben was dit mogelijk en stuurd KPN de sim(s) op binnen max 3 dagen.

Gevraagd of hier kosten aan zaten en dit was volgens de KPN medewerker geheel gratis?
Wel vreemd omdat op internet staat dat dit ongeveer 34 euro gaat kosten.
Maargoed trots op KPN dat ze dit gratis doen, en zo hun goede service erkennen ??

Binnen 2 minuten een email op mijn telefoon ontvangen, met de bevestiging dat ik een nieuwe sim kaart ontvang? Uh gaat dit wel goed krijg ik nu alleen een nieuwe losse sim inplaats van een duo sim?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 juni 2018, 11:08

Goedemorgen @Webloq! Ik heb het even voor je gecheckt, maar je krijgt inderdaad een DUO sim toegestuurd. Helemaal goed dus. Zoals je ook in MijnKPN kunt zien, is de aanvraag daarvan gratis. Waar op de website heb je gezien dat het geld kost? Dat was eerder zo, maar nu niet meer. Als je me het linkje kunt sturen, laat ik het aanpassen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen @Webloq! Ik heb het even voor je gecheckt, maar je krijgt inderdaad een DUO sim toegestuurd. Helemaal goed dus. Zoals je ook in MijnKPN kunt zien, is de aanvraag daarvan gratis. Waar op de website heb je gezien dat het geld kost? Dat was eerder zo, maar nu niet meer. Als je me het linkje kunt sturen, laat ik het aanpassen.
Reputatie 4
Badge +4
@Marcia_ bedankt voor de snelle reactie, top dat dit nu gratis is ???

De link waar je om vraag is deze :
https://www.kpn.com/zakelijk/mobiel/extra-opties/duo-simkaart.htm
Reputatie 7
Badge +28
Dat is voor onze zakelijke klanten! Die betalen in sommige gevallen inderdaad €34. Voor de particuliere abonnementen is dat gelukkig al een tijdje niet meer zo. Je bent overigens bekend met het gebruik van de duo kaart? Beide toestellen uit, dan degene aan die je gaat gebruiken. Wil je de andere gebruiken, dan eerst toestel 1 weer uit en dan toestel 2 aan. Veel plezier ervan!
Reputatie 4
Badge +4
Ah! Dan zat daar de onduidelijkheid in, ben inderdaad geen zakelijke klant.
De werking van een DUO sim is mijn bekend ??
Reputatie 4
Badge +4
Nog even een kleine vraag, ik heb geen bevestiging gekregen voor een duo sim.

Maar krijg steeds de melding binnen dat er een nieuwe sim onderweg is? Vanuit gaande dat dit gewoon een nieuwe sim is (dus 1 sim kaart)

En dat er geen dubbele sim onderweg is?

Gaat dit echt wel goed...

Reputatie 7
Badge +28
Ik zag in het systeem echt een aanvraag voor een DUO kaart, dus ik kan me niet voorstellen dat het niet goed gaat. Wel is het verwarrend dat de mail het steeds heeft over simkaart. Laat je me even weten wanneer 'ie binnen is? Dan kaart ik intern even aan dat onze communicatie iets duidelijker mag.

Reageer