Beantwoord

Aanvraag is 'suspended'

• 28 november 2017
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik sta nu ook al 2 dagen op 'suspended'. Bizar dat zo'n groot bedrijf als KPN z'n zaakjes niet voor elkaar heeft. Ik zal er ook publiciteit aangeven. Ik koop een nieuw duur toestel bij een KPN winkel en vervolgens kan ik hem niet gebruiken door een foutje in het systeem. En iedereen stuurt je van het kastje naar de muur. Binnen 5 werkdagen is het voor elkaar is het bericht. Maar niemand die kan zeggen hoe de status is. Het systeem moet het oplossen. Ik neem hier absoluut geen genoegen mee, want ik leid schade doordat KPN zijn zaakjes niet op orde heeft.

Admin: Topic afgesplitst van Ongelofelijke situatie
icon

Beste antwoord door Natasja_1 4 december 2017, 18:36

Hoi @Redmer Jurrian, welkom op ons Forum! Wat balen dat je niet direct gebruik hebt kunnen maken van jouw nieuwe toestel. Ik zie dat de simkaartwijziging niet meer 'suspended' is, wat betekent dat je inmiddels gebruik maakt van het toestel. Als dit niet het geval is hoor ik het graag! :-)
Ha @@Redmer Jurrian, ik heb geen reactie meer van je gezien. Dit betekent vast dat de simkaart goed werkt 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik ben met mijn mobiel naar KPN winkel Nieuwegein in Laaggraven. En binnen 10 minuutjes opgelost. Gewoon nieuw simcard gekregen volgens mij
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Redmer Jurrian, welkom op ons Forum! Wat balen dat je niet direct gebruik hebt kunnen maken van jouw nieuwe toestel. Ik zie dat de simkaartwijziging niet meer 'suspended' is, wat betekent dat je inmiddels gebruik maakt van het toestel. Als dit niet het geval is hoor ik het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Redmer Jurrian, welkom op ons Forum! Wat balen dat je niet direct gebruik hebt kunnen maken van jouw nieuwe toestel. Ik zie dat de simkaartwijziging niet meer 'suspended' is, wat betekent dat je inmiddels gebruik maakt van het toestel. Als dit niet het geval is hoor ik het graag! :-)
Ha @@Redmer Jurrian, ik heb geen reactie meer van je gezien. Dit betekent vast dat de simkaart goed werkt 🙂 Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer