Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud geblokkeerd.

• 2 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 149 keer bekeken

Badge
Beste KPN,

4 juni heb ik bij een andere provider een aanvraag voor nummerbehoud gedaan in combinatie met een nieuw abonnement. Bij levering had ik toch bedenkingen en binnen 14 dagen de boel terug gestuurd en geannuleerd.

Inmiddels ergens anders weer een abonnement aangevraagd, wederom met nummerbehoud. Nu kreeg ik gisteren een email dat het nummer niet overgenomen kon worden, omdat er nog een andere aanvraag liep.

Ik heb contact opgenomen met de eerste provider en deze vertelde mij dat de order, inclusief nummerbehoud, succesvol is geannuleerd en er dus geen aanvraag meer loopt.

Hoe kan het dan zo zijn dat mijn nummer niet overgenomen kan worden door provider 2?

B.V.D.
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 augustus 2018, 08:17

Goedemorgen Blauwbaard, Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie op het moment geen aanvraag van nummerbehoud meer staan. Je zou weer een nieuwe aanvraag kunnen doen. Toch jammer dat je ons gaat verlaten. Heb je ook al eens gesproken met ons verkoopafdeling? Misschien is het nog de moeite waard om met ze in gesprek te gaan. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat ze jou benaderen op een gewenst moment.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Blauwbaard, welkom op ons Forum. Wat jammer om te lezen dat je gaat overstappen. Erg lastig dat je nog geen aanvraag kan doen bij een nieuwe provider. Het staat vast en zeker allemaal met elkaar in verband, maar er is vast een duidelijkere verklaring voor. Zou je het te behouden nummer en je klantnummer(s)in je forumprofiel willen vermelden? Dan ga ik het uitzoeken.
Badge
Hoi Marina,

Ik zag geen veld voor telefoonnummer dus deze heb ik maar vermeld onder 'Persoonlijke opmerkingen'. Bedankt alvast voor het uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Blauwbaard, Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie op het moment geen aanvraag van nummerbehoud meer staan. Je zou weer een nieuwe aanvraag kunnen doen. Toch jammer dat je ons gaat verlaten. Heb je ook al eens gesproken met ons verkoopafdeling? Misschien is het nog de moeite waard om met ze in gesprek te gaan. Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat ze jou benaderen op een gewenst moment.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Blauwbaard! Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Hallo,

Zijn jullie hier uiteindelijk uit gekomen met de klant?

Ik heb namelijk precies hetzelfde:

Onlangs heb ik geprobeerd over te stappen van KPN naar Vodafone, echter geeft Vodafone aan dat het niet bij hen zit en KPN geeft aan dat het nummer niet bij KPN zit. Ik heb hier al meerdere keren telefonisch met zowel KPN als Vodafone over gesproken, maar jullie blijven naar elkaar wijzen. Inmiddels heb ik het abonnement bij Vodafone gecancelled. 

Kunnen jullie mij aub helpen?

Alvast bedankt 

Monique

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Monique1986, dat klinkt als een pingpong wedstrijd! Ik duik er gaar voor je in. Heb je een prepaid of abonnement bij KPN? Zou je nog je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer