Geachte heer Noordkamp,
Kort geleden hebt u ons gevraagd om uw nummer ***001 bij uw huidige mobiele aanbieder over te zetten naar uw bestaande mobiele aansluiting met nummer ****418 bij KPN. Om aan dit verzoek te kunnen voldoen, hebben wij aanvullende gegevens nodig. Wij hebben u hier meerdere keren aan herinnerd. Tot nu toe hebben wij deze gegevens nog niet ontvangen. Wij annuleren daarom deze aanvraag. Wilt u uw nummer alsnog overzetten? U kunt altijd opnieuw een bestelling plaatsen.
Mobiel nummer wijzigt niet
Uw huidige nummer ***001 wijzigt niet. Ook uw nummer ***001 bij uw huidige mobiele aanbieder verandert niet.
Hebt u nog vragen?
We helpen u graag op kpn.com/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
N.B. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.
Mijn vraag is wat moet ik doen om ***001 te krijgen (wil ook best even 2 mobiele nummers hebben.
Appie Noordkamp
Admin: bestand verwijderd en privégegevens in je profiel opgeslagen
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel