Beantwoord

Aanvraag om mobiel nummer te behouden geannuleerd

  • 9 July 2019
  • 7 reacties
  • 202 keer bekeken

Kreeg volgend bericht:


Geachte heer Noordkamp,
Kort geleden hebt u ons gevraagd om uw nummer ***001 bij uw huidige mobiele aanbieder over te zetten naar uw bestaande mobiele aansluiting met nummer ****418 bij KPN. Om aan dit verzoek te kunnen voldoen, hebben wij aanvullende gegevens nodig. Wij hebben u hier meerdere keren aan herinnerd. Tot nu toe hebben wij deze gegevens nog niet ontvangen. Wij annuleren daarom deze aanvraag. Wilt u uw nummer alsnog overzetten? U kunt altijd opnieuw een bestelling plaatsen.
Mobiel nummer wijzigt niet
Uw huidige nummer ***001 wijzigt niet. Ook uw nummer ***001 bij uw huidige mobiele aanbieder verandert niet.
Hebt u nog vragen?
We helpen u graag op kpn.com/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
N.B. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een antwoord op deze e-mail niet wordt gelezen.



Mijn vraag is wat moet ik doen om ***001 te krijgen (wil ook best even 2 mobiele nummers hebben.



Appie Noordkamp

Admin: bestand verwijderd en privégegevens in je profiel opgeslagen
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 July 2019, 21:37

Bekijk origineel

7 reacties

Je hebt blijkbaar niet (op tijd) de door KPN gevraagde gegevens doorgegeven.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @appie noordkamp, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is de aanvraag inderdaad niet doorgezet, omdat we bepaalde gegevens niet hebben ontvangen. Het gaat om een SMS met JA naar 6688 die wij moeten ontvangen om het nummer te kunnen overnemen. Ik begrijp uit notities dat dit niet gelukt is uiteindelijk. Helaas was de melding hiervoor te laat, en is de overname dus geannuleerd. We kunnen dat niet meer terugdraaien.

Het is mogelijk om de aanvraag opnieuw te doen. Dit kan je het beste even regelen in een KPN Winkel in de buurt, via 0800-0402 of onze LiveChat functie. We hebben namelijk wat gegevens nodig en zij kunnen die dan direct voor je invoeren.
Jij kan ook een ticket voor hem aanmaken voor de Backoffice, zo moeilijk is dat niet. @Susan_
Jij kan ook een ticket voor hem aanmaken voor de Backoffice, zo moeilijk is dat niet. @Susan_
Jij weet dus blijkbaar beter hoe het werkt dan een moderator?
Ik vind je al knap irritant worden hier op het forum met je uitgesproken reacties.🤔
Reputatie 7
Badge +21
@appie noordkamp, is het inmiddels gelukt om het opnieuw aan te vragen?
Heb opnieuw aangevraagd

APPIE
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen! Ik ga er vanuit dat het dit keer wél goed gaat! 🙂

Reageer