Beantwoord

Aanvragen betalingsregeling lukt niet, al deel rekening overgemaakt

  • 2 October 2019
  • 1 reactie
  • 103 keer bekeken

Beste KPN,

Middels dit schrijven wil ik, Antoine van Meeteren een vraag aan stellen over betalingsregeling zodat jullie mij best kan helpen.

Mijn situatie zit als volgt:
Voor deze maand heb ik een factuur van 131,61 euro maar helaas kan ik hem nu niet helemaal betalen hoewel heb ik 70 euro aan jullie rekening overgemaakt (via Online Bankieren).
Vandaag ging ik op MijnKPN zodat ik de betalingsregeling inschakelt voor het restant maar ik krijg een bericht dat het niet kan. Ik denk dat ik die bericht krijg omdat ik 70 euro op jullie rekening had gedeponeerd.

Kunnen jullie mij die 70 euro terugsturen zodat het mogelijk wordt om een betalingsregeling te aanvragen.

Hopelijk heb ik jullie voldoende geinformeerd

Ik zie graag een reactie tegemoet

Met vriendelijke groet,

Antoine van Meeteren

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 October 2019, 12:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Antoine van Meeteren Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met het punt dat je al een deel hebt overgemaakt. Ik wil je vragen om rechtstreeks contact op te nemen met de afdeling die de betalingen regelt. Je bereikt ze door te bellen naar onze klantenservice via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections.

Reageer