Beantwoord

Aanvragen contracten

  • 16 June 2019
  • 15 reacties
  • 388 keer bekeken

Goede avond,

Ik ben bewindvoerder en zou graag de contracten van mijn cliënt aan willen vragen voor mijn administratie, en om te overleggen bij de rechtbank. Het gaat om het mobiele contract en het contract van de vaste aansluiting. Mijn cliënt heeft ze niet meer in zijn e-mail box staan.
Welke stappen moet ik hiervoor nemen?
Ik zie graag jullie reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door DutchDriver 20 June 2019, 17:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Dutch, welkom op het forum! Staat de bewindvoering al bij ons geregistreerd? Zo ja, vul dan de gegevens van je cliënt in op het forumprofiel (mag bij persoonlijke opmerking) en ook je eigen gegevens als bewindvoerder zoals ze op het papierwerk staan. Dan pak ik hier de rest erbij en kan de contracten naar je opsturen.
Welke gegevens heb je nog meer nodig, heb naam, adres en woonplaats ingevuld. De rest is bij KPN bekend van mij, die gegevens hebben ze al. Deze heb ik bij persoonlijke instellingen ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens, Dutch. Ik zie hier de bewindvoering niet staan. Wanneer is dit aan ons doorgegeven? En, is dat middels het formulier op deze pagina gegaan? Zo niet, dan wil ik je vragen om alsnog via dat formulier de bewindvoering door te geven. Zodra dit dan verwerkt is wordt je automatisch op de hoogte gehouden van alle financiële informatie. Op dat moment kunnen we dan ook kopieën van de contracten opsturen.
Alles van bewindvoering heeft de KPN al verwerkt, banknummer, adres, etc.
Ik heb in mijn profiel de gegevens ingevuld wat jij hebt gevraagd, dus snap het probleem niet.
Ik heb enkel alleen de contracten nodig, dus als dat niet wordt verstuurd door jullie, dan laat ik dit de rechtbank weten. Nogmaals: alles is verwerkt, wordt van de goede rekening afgeschreven dus daar is niks mis mee. Jammer dat alles heel Moeizaam gaat bij de KPN. Ik hoop echt dat dit gaat veranderen want mijn client is er niet blij mee.
Ik zie graag je reactie zsm tegemoet.

Rob
Hallo @DutchDriver , hetgeen KPN vraagt is simpel en noodzakelijk, even een formulier invullen en de bewindvoering wordt erkend door KPN en de geregistreerde bewindvoerder krijgt alle info, jij dus blijkbaar.
Het gaat dus niet moeizaam bij KPN, maar men moet wel even de spelregels c.q. het protocol volgen.
Als je reeds eerder een form hebt ingevoerd en je hebt daar nooit een bevestiging van gekregen, moet dat alsnog even geregeld worden. Simpel wat gegevens in een profiel zetten kan alleen een moderator wat mee, de verantwoordelijke afdeling bewindvoering niet.
Dat protocol heb ik al lang achter me, ik heb KPN alles gestuurd naar het juiste e-mailadres, incl. de kopie van de rechtbank dus welk protocol moet ik nog volgen? Ik heb gedaan wat ik moest doen en alles gaat ook goed nu. Alleen de contracten heb ik nodig, dus leg maar eens uit hoe en wat ik nu nog moet doen volgens u. In welk profiel moet ik wat zetten dan? Mijn cliënt heeft geen profiel op dit forum, ik wel en heb bij persoonlijke instellingen de gegevens geplaatst van mijn cliënt. Wat is hier nu niet goed aan dan?

Rob
Hallo @DutchDriver
Dank voor de gegevens, Dutch. Ik zie hier de bewindvoering niet staan. Wanneer is dit aan ons doorgegeven? En, is dat middels het formulier op deze pagina gegaan? Zo niet, dan wil ik je vragen om alsnog via dat formulier de bewindvoering door te geven. Zodra dit dan verwerkt is wordt je automatisch op de hoogte gehouden van alle financiële informatie. Op dat moment kunnen we dan ook kopieën van de contracten opsturen.

Gewoon doen wat de moderator hierboven vraagt, dan moet het goed komen.
Als bewindvoerder weet je natuurlijk zelf heel goed dat als je namens mensen wat doet er allerlei privacy-regels boven water komen om ergens antwoord op te krijgen of stukken te ontvangen, en dat is maar goed ook om misbruik te voorkomen.
@Erik_ de moderator kan natuurlijk wel nagaan of die eerder opgegeven gegevens wel goed bij betreffende afdeling terecht gekomen zijn.
Succes.
Ik heb al uitgelegd dat ik alles doorlopen heb, ik weet niet wat ik fout doe. Leg me dat aub even uit dan in een persoonlijk bericht. Ik heb alle respect voor jullie maar wat is er nu nog nodig dan? Ik heb alle stappen doorlopen en dat is ook allemaal verwerkt. Dat is bevestigd.

Met vriendelijke groet,

Rob
Kijk maar in mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen, daar staat alles in wat je nodig hebt.

Rob
Hallo @DutchDriver , als ik het goed lees dient onderstaand formulier ingevuld te worden en als ik het nogmaals goed lees heb je dat nog niet gedaan:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/financiele-hulpverlening/aanvragen.htm
P.S.
is er een verschil tussen @DutchDriver en @DutchDriver61 ???
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt dat je probeert te helpen, Jan.

Rob, ik hoor hier een melding te zien als er bewindvoering op een abonnement staat. Dat zie ik niet, vandaar mijn vraag. Jij geeft aan dat je daarvoor al contact hebt gehad en alles al hebt opgestuurd. Dan even deze controlevraag van mij uit. Welke van de gegevens uit je profiel zijn van de cliënt? Degene in het veld 'Persoonlijke opmerking' of degene in de reguliere adresvelden? Als het gaat om de gegevens uit de reguliere adresvelden, dan zie ik wel dat dit allemaal op jouw naam en contactmail geregistreerd staat, dus dan kan ik je de gegevens verstrekken. Maar het kan dan zijn, als je later nog eens weer iets nodig hebt, dat er dan weer moeilijk wordt gedaan. Dus, vanuit dat oogpunt raad ik je wel aan om het formulier in te vullen.
In het veld persoonlijke opmerkingen staan de gegevens van mijn cliënt. Daar heb ik de contracten van nodig.
Dat formulier invullen kan niet voor het opvragen van contracten, alleen voor andere wijzigingen. Maar ik sta echt wel genoteerd in jullie systeem als bewindvoerder, is me net nog bevestigd door de klantenservice aan de telefoon. Daarnaast heb ik ook een bevestiging van de KPN dat alles nu goed in het systeem staat.
Alles wordt juist gefactureerd en postadres is ook juist want alles komt hier. Mooier kan ik het niet maken. het licht echt aan jullie, met alle respect.

Rob
Reputatie 7
Badge +30
Ah, kijk, dan zit daar het probleem! Op dat adres vind ik geen klant. Niet voor vast, en niet voor mobiel. Dat was eerder ook al zo, vandaar dat ik er toen vanuit ging dat die gegevens van jou waren. Ik wil je dan ook vragen om te controleren of de gegevens kloppen, of dat je misschien een typefout hebt gemaakt in de postcode of het huisnummer.
Het probleem zit hier in het goed lezen. het probleem is gisteren al opgelost en heb mijn gevraagde contracten. Ik ben duidelijk genoeg geweest, lees de berichten maar terug.
Gelukkig zijn er hier ook mensen die wel weten hoe het werkt als je het goed leest.
Toch nog bedankt voor de energie en de moeite die je erin hebt gestoken.
Hallo @DutchDriver ,
goed om te lezen dat alles opgelost is, het heeft wel wat voeten in aarde gehad, maar het is klaar nu.☺️