Beantwoord

Abbo icm Samsung Galaxy S8

• 29 maart 2017
  • 9 reacties
  • 223 keer bekeken

Hey,

Paar weken geleden heb ik mijn simonly abbo verlengt en die gaat per 30-03 in. Alleen zie nu op de site dat jullie de Galaxy S8 ook verkopen en dat je hem kan pre-orderen al.

Is het nog mogelijk dat ik de S8 icm met abbo kan verlengen?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten,
Grudgie
icon

Beste antwoord door Daanson 29 maart 2017, 23:15

Voor zover ik weet kun je binnen 14dagen na afsluiten van een abonnement nog veranderen. Als ik je nu hoor neem ik aan dat het abonnement al langer dan 14dagen geleden is aangevraagd. Het is dus helaas niet mogelijk om dit nog te wijzigen..
Bekijk origineel

9 reacties

Voor zover ik weet kun je binnen 14dagen na afsluiten van een abonnement nog veranderen. Als ik je nu hoor neem ik aan dat het abonnement al langer dan 14dagen geleden is aangevraagd. Het is dus helaas niet mogelijk om dit nog te wijzigen..
Reputatie 7
Badge +15
Wat Daanson zegt klopt helaas helemaal,

Formeel gezien heb je 14 dagen bedenktijd, maar gezien het om een sim-only abonnement gaat (Zonder toestel) hoop ik dat een KPN moderator in jouw geval een uitzondering kan maken. Ik hoop heel stiekem van wel! :)

Als je een abonnement met toestel hebt, dan is de kans op een uitzondering vrijwel nihil.
Reputatie 7
Badge +24
He Grudgie, wat er al is gezegd, daar sluit ik me bij aan. Je kunt binnen 14 dagen annuleren en daarna niet meer. Daar heb ik de mogelijkheid niet toe om daar een uitzondering in te maken, hoe rot ook!
Jammer dat er echt geen mogelijkheid is.
Reputatie 7
Badge +24
Snap ik @Grudgie. Misschien kun je 'm uiteindelijk los kopen. Per saldo maakt het niet uit onder de eindstreep of je het toestel los koopt of bij je abonnement in betaalt.
Heb het voor de gein eens uitgerekend en het scheelt best veel geld.
Reputatie 7
Badge +24
De verkoopprijs die wij hanteren en wat je per maand zou betalen bij het abonnement in, dat zou eigenlijk geen verschil moeten maken. Vergelijk je het met een andere verkoopprijs, van een ander bedrijf, of als er een actie is, dan kan de prijs wel verschillen.
Als ik via mobiel.nl zou gaan verlengen met KPN scheelt me dat wel paar 100 euro.

Is er echt niet iets mogelijk?
Reputatie 7
Badge +24
Dat kan inderdaad wel verschillen. Helaas kan ik je contract niet onderbreken/openbreken, anders had ik je graag geholpen.

Reageer