Beantwoord

Abbo verlengd, voelt niet als aanbieding

• 22 december 2013
  • 3 reacties
  • 4642 keer bekeken

Goedendag,

Heb op 27-10-2013 mijn Abbo verlengd via KPN XL en gekozen voor de Alles in 1 standaard. Deze zou oorspronkelijk 65 per maand zijn. Nu in de 'aanbieding' voor 60€.
Als ik nu op de site kijk staat dit abonnement op 47,50€

Inmiddels gebeld met een collega maar zij zegt, ja jammer, kan daar niets aan doen.....

Ik vind dit wel erg kort door de bocht en hoop dat hier toch iets aan kan veranderen.

Zelfs het Alles in 1 PREMIUM is nog goedkoper en dan heb ik 4000mb internetdata.

Ik zou 2 dingen kunnen bedenken als Opl:
- of ik blijf de 60€ betalen maar mijn internetdata kan naar de 4000mb
- of ik ga mijn Abbo verhogen van standaard naar PREMIUM en ga dan de 55€ betalen voor diezelfde 4000mb data

Ik vind het vreemd dat men in de KPN XL winkel niet afwisten van deze aanbieding. Nu ben ik per maand 12,50€ meer kwijt (terwijl ik korting heb van 5€) en dus eigenlijk 17,50€ meer zou moeten betalen.

Als ik uitga van die 12,50€ dan ben ik na 24 maanden 300€ meer kwijt.

Nogmaals, ik EIS echt geen geld terug of vermindering qua maandlasten maar verwacht wel een soepelere afhandeling dan deze.

Ik ben/was van plan om mijn glasvezel bij KPN af te nemen, de KPN COMPLEET glasvezel (nu Vodafone) echter ben nu terughoudend geworden.

Meerdere mensen dit zo ervaren???
icon

Beste antwoord door Jemy_ 23 december 2013, 11:48

Beste Tuur66,

Wat jeroen470 zegt klopt. De hoogte van de abonnementskosten zijn deels afhankelijk van het gekozen toestel.

Ik kijk graag even hoe jouw abonnement c.q. aanbieding is opgebouwd en wat de mogelijkheden zijn. Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoi,

Het alles in 1 mobiel standaard abonnement is er in 3 vershillende varianten.

Goedkope toestellen zijn inderdaad €47,50. Echter heb je het abonnement ook nog voor €52,50 en €65. Hoe duurder het toestel des te hoger zijn de maandelijkse lasten.

S4 mini

Onbeperkt bellen/sms

2000 MB

€47,50

Nexus 5

Onbeperkt bellen/sms

2000 MB

€52,50

Galaxy Note 3

Onbeperkt bellen/sms

2000 MB

€65

Reputatie 4
Badge +2
Beste Tuur66,

Wat jeroen470 zegt klopt. De hoogte van de abonnementskosten zijn deels afhankelijk van het gekozen toestel.

Ik kijk graag even hoe jouw abonnement c.q. aanbieding is opgebouwd en wat de mogelijkheden zijn. Zou je in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Inderdaad, dat klinkt aannemelijk! Bedankt

Reageer