Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Abbonement eerder verlengen

Reputatie 1
Beste,

Nu heb ik al op het forum gelezen dat jullie hier niet zo van zijn, niet geschoten is altijd mis natuurlijk.
Ik heb mijn abonnement 12-2015 verlengd (gebruik gemaakt van half jaar eerder verlengen) toen heb ik voor de Microsoft Lumia 950 gekozen.

Helaas voldeed dit toestel niet direct aan mijn verwachtingen, maar ging steeds beter presteren. Tot er rond 09-2016 echt een probleem ontstond, namelijk het herhaaldelijke crashen. Na het bezoeken van het Microsoft forum kwam ik erachter dat ik niet de enige was en dat dit een bekend probleem was. De 'oplossing' die zij voorstelde heb ik dan ook gedaan de hardreset, telefoon updates enz. Dit hielp helaas niet, toen ik verder op het forum keek had iemand succes met een nieuwe accu. €35 voor niets uitgegeven want dit hielp niet.

Hierna heb ik mijn telefoon ter reparatie aangeboden via Microsoft en een week zonder mobiel gezeten. Ik heb er een nieuwe voor terug gekregen (rond 10-2016). Na een week weer het zelfde en nog erger, als je er alleen al naar kijkt valt hij uit. Tevens wordt de hardware er ook niet beter van zo ondersteund hij geen sd-kaart en aux meer. Slechte van alles ook geen support meer van Microsoft helaas.

Nu hoop ik dat ik mijn abonnement al eerder kan verlengen. Tevens kwam ik er achter dat het eerder verlengen van een abonnement al verkort is naar 4 maanden, wat betekend dat ik pas 01-2018 mijn abonnement zou kunnen verlengen. Nu had ik het niet erg gevonden als mijn toestel af en toe uit viel maar dat is niet het geval.

Helaas heb ik ook geen vervangend toestel. Ik had de graag het oude toestel van mijn vriendin gewild echter heeft zij haar telefoon kapot laten vallen en was genoodzaakt om deze week haar abonnement te verlengen met een toestel i.p.v. een KPN sim-only abonnement.

Tevens heb ik ook niet het budget om een gelijkwaardig toestel terug te kopen. Ik hoop dat jullie hier mij bij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet van een trouwe KPN klant,

Reinier
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 december 2016, 12:13

Welkom op het forum, Tweekle! Wat naar dat het toestel zo onbetrouwbaar is gebleken 😞 Helaas heb ik niet direct goed nieuws. Het is niet mogelijk om je abonnement eerder te verlengen. Wel raad ik je aan om je toestel (via KPN) opnieuw ter reparatie aan te bieden. Afhankelijk van wat ze precies vinden zullen ze repareren of een nieuw toestel leveren.

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +26
Welkom op het forum, Tweekle! Wat naar dat het toestel zo onbetrouwbaar is gebleken 😞 Helaas heb ik niet direct goed nieuws. Het is niet mogelijk om je abonnement eerder te verlengen. Wel raad ik je aan om je toestel (via KPN) opnieuw ter reparatie aan te bieden. Afhankelijk van wat ze precies vinden zullen ze repareren of een nieuw toestel leveren.

Reageer