Abbonement verlengen

• 21 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Goedenavond,

Ik zag in de KPN app dat ik mijn abbonement, die in januari afloopt, al kon verlengen. Nu ben ik geïnteresseerd in de iPhone 6S met 64GB geheugen, dus ging ik alvast kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik kwam uit op abbonement "vooral internet standaard" voor €47,50 in de maand en waarbij ik €349 moest bijbetalen voor de iphone. €349 vond ik nogal veel, en dus pakte ik mijn laptop erbij om te kijken naar verschillende abbonementen op jullie site.

Vervolgens kwam ik er dus achter, dat als ik datzelfde abbonement "vooral internet standaard" afsluit, dat ik goedkoper uit ben als nieuwe klant. Ik kom dan op dezelfde maandlasten uit, maar ik hoef nu "maar" €249 bij te betalen voor de iphone.

Het enige verschil is dan dat ik de "gratis" extra 500mb internet van het verlengen niet krijg.

Hoe kan hier zo een groot verschil tussen zitten? Of überhaupt een verschil ten nadele van eigen klanten. Ik dacht dat je als bestaande klant wel wat korting zou opbouwen, maar dat is blijkbaar tegenovergesteld.

Met vriendelijke groet,

John

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Dit vind ik erg gek, maar als dat er staat dan is het zo. Je zo eventueel 0800-0105 bellen en kijken of ze je een betere aanbieding kunnen doen.

Robin
Ik bemerk bijna hetzelfde:

Verlengen van mijn "vooral internet standaard 200min - 5 gb" kost evenveel als een nieuw abbonement.

Krijg dan wel 500 mb extra maar dat is toch niet echt iets om warm voor te lopen.

Zeker niet bij een dure Samsung S6 Edge +

En waarom is die telefoon niet in "goud" leverbaar???

Reputatie 7
Badge +28
Beste John,

Welkom! Wat vreemd, dit! Ik heb direct zelf ook even gekeken, maar bij mijn verlengaanbod staat wel gewoon een eenmalige bijbetaling van €249. Ik ga er dan ook vanuit dat dit voor jou ook geldt. Wil je, als je nog steeds het hogere bedrag ziet, eens een printscreen plaatsen? Ik ben daar dan erg benieuwd naar! Het klopt overigens dat verlengende klanten 500 MB verlengvoordeel krijgen, dit geldt dus ook voor jou -Rebel. 

Wij willen alle klanten het bestmogelijke aanbod geven, daarom hebben we ervoor gekozen om de aanbiedingen vrijwel gelijk te trekken. Natuurlijk kan je, als je meerdere mobiele nummers en/of vaste diensten afneemt, in aanmerking komen voor onze Compleet voordelen, wat het als klant nog voordeliger maakt. 

Reageer