Beantwoord

abbonement verlengen via coolblue

• 5 december 2015
  • 9 reacties
  • 944 keer bekeken

Hallo,

Ik mag mijn telefoon abonnement verlengen. Ik wil graag de nexus 6p erbij nemen, maar die bieden jullie niet aan. Nu kan dit via coolblue en kan ik op verlengen via kpn selecteren, maar werkt de korting die ik krijg bij verlengen dan ook via coolblue?.

mvg,

Ruben

icon

Beste antwoord door Marcia_ 6 december 2015, 14:05

Hey Ruben,

Leuk dat je je vraag op het forum stelt, welkom! Ik ben even door jullie in verwarring gebracht, maar als ik via Coolblue de Nexus 6P aanvink en op 'verlengen' klik, zie ik bij Zorgeloos Standaard (onbeperkt bellen/sms met 5 GB) een abonnementsprijs van €54 en het toestel gratis. Als ik een toestel van dezelfde waarde (iPhone 6S 16 GB in dit geval) aanklik op de KPN website, dan zie ik ook een abonnementsprijs van €54. Daar zit bij beide dus al €10 korting. Is dat niet wat je bedoelt? Heb jij in de 'verlengshop' op onze website het abonnement voor €44 aangeboden gekregen? Graag hoor ik van je. 

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik denk dat je dit kan vertellen!

Robin
Reputatie 7
Badge +11
Goedemiddag!

Ik kreeg korting d.m.v. meer MB's. Als je bij Coolblue je abonnement selecteert bij je telefoonproductpagina en je klikt eerst op 'nieuw abonnement' en vervolgens op 'verlengen', dan kan je zien wat je aan extra's krijgt. Ik kreeg er een GB aan data bij :) 

hallo Anne,

Ja ik zie dat ik 500 mb extra krijg, maar als ik via kpn verleng krijg ik 10 euro korting omdat ik al een tijdje bij kpn zit en ik ben benieuwd of ik dat ook nog krijg of dat ik moet kiezen.

mvg,

Ruben

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Heb je al gekeken wat de prijs over 24 maand is bij Coolblue?

Eventueel kan je een berekening maken: KPN Sim-only + Los Toestel, en een berekening Coolblue abonnement bij KPN met toestel.

Robin
Reputatie 7
Badge +11
Hmm, die korting krijg je inderdaad niet bij online verlengen bij Coolblue. Misschien dat je Coolblue even kan bellen of ze die korting kunnen realiseren?

Reputatie 7
Badge +30
Je kan Coolblue ook whatsappen via 0 6 13345030

Robin
Ik heb contact gehad met coolblue. De korting komt in principe niet bij op, maar er zou eventueel wat geregeld kunnen worden met KPN zelf.

(mocht iemand van kpn dit lezen misschien dat er iets kan worden geregeld. Het gaat om KPN standaard vooral veel internet optie B met de nexus 6p. Ik heb normaal bij KPN altijd 10 euro korting boven op mijn abbonement.) 

mvg,

Ruben

Reputatie 7
Badge +28
Hey Ruben,

Leuk dat je je vraag op het forum stelt, welkom! Ik ben even door jullie in verwarring gebracht, maar als ik via Coolblue de Nexus 6P aanvink en op 'verlengen' klik, zie ik bij Zorgeloos Standaard (onbeperkt bellen/sms met 5 GB) een abonnementsprijs van €54 en het toestel gratis. Als ik een toestel van dezelfde waarde (iPhone 6S 16 GB in dit geval) aanklik op de KPN website, dan zie ik ook een abonnementsprijs van €54. Daar zit bij beide dus al €10 korting. Is dat niet wat je bedoelt? Heb jij in de 'verlengshop' op onze website het abonnement voor €44 aangeboden gekregen? Graag hoor ik van je. 

beste Marcia,

Ik keek naar KPN standaard met vooral internet b dan is het van 42,50 naar 37,50 gegaan en het toestel is dan nog 148 euro , maar dat is ook blijkbaar zo in de KPN verlengshop met een vergelijkbaar toestel, maar ik dacht dat er sowieso 10 euro korting van af ging. Dat is blijkbaar vanaf een bepaald bedrag per maand, dus vandaar de verwarring.

mvg,

Ruben

Reageer