Beantwoord

Abbonement wijzigen

  • 18 maart 2020
  • 11 reacties
  • 171 keer bekeken

Goedemiddag,

 

2 maart heb ik via de mijnkpn app mijn abonnement verlengt. Nu wilde ik ipv 20 GB toch graag een unlimited data abonnement.Na verlenging gelijk telefonisch contact opgenomen met KPN. De medewerker vertelde (nadat hij ook met een collega had gesproken) dat ik pas op de dag van verlenging het abonnement kon wijzigen. Dit gedaan en nu wordt verteld dat het niet mogelijk is en ik verkeerd ben voorgelicht door de desbetreffende medewerker. Oplossing of een maand wachten en dan aanpassen of abonnement opzeggen en weer opnieuw aanvragen (met extra kosten). Waarom kan dit niet aangepast worden, aangezien jullie verkeerde informatie hebben gegeven? Had het netjes gevonden om samen een oplossing te vinden, maar dat was niet mogelijk.

icon

Beste antwoord door Erwin_ 21 maart 2020, 11:08

Hoi @FamilieKnaap . Welkom op het forum.

Het is bij een nieuw abonnement (of een verlenging), de eerste maand niet mogelijk om een verhoging te doen. Ik begrijp dat jou dit niet goed is uitgelegd?

Mijn excuses daarvoor. Na één maand in het nieuwe abonnement is dit gelukkig wel mogelijk. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FamilieKnaap . Welkom op het forum.

Het is bij een nieuw abonnement (of een verlenging), de eerste maand niet mogelijk om een verhoging te doen. Ik begrijp dat jou dit niet goed is uitgelegd?

Mijn excuses daarvoor. Na één maand in het nieuwe abonnement is dit gelukkig wel mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

ik heb een kortings bon ontvangen van de senioren pas ik kan dan 50 % korting krijgen hoe doe ik dat

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @INGE Roth . Waar zou je 50% korting op kunnen krijgen bij KPN? Ik ken niet alle acties maar dit komt mij niet bekend voor. Kun je iets meer vertellen over deze kortingsbon?

Dus stel ik neem een nieuw abbonement met een nieuwe telefoon bij kpn en ik neem 20 GB en dat bevalt me niet, kan ik het dan veranderen naar onbeperkt data na een maand?

 

Gr Puck.

Reputatie 7
Badge +20

@Puck6830 : Dat is correct. Na de eerste maand kun je inderdaad opwaarderen. Je kunt ook weer downgraden maar nooit lager dan het abonnement waar je mee bent begonnen.

Dus stel ik beging met onbeperkt dan kan ik niet meer terug naar bv 20 GB per maand?

Reputatie 7
Badge +14

@Puck6830 : Dat is correct. Na de eerste maand kun je inderdaad opwaarderen. Je kunt ook weer downgraden maar nooit lager dan het abonnement waar je mee bent begonnen

Ik dacht dat da met Hussel wel kon. Met de oudere abonnementen niet, maar met Hussel wel. Volgens mij heb ik dat hier op het forum een paar dagen geleden nog gelezen.

Reputatie 7
Badge +20

@Nick83  Leef ik weer in het verleden? Zou kunnen. Ik ga het even goed opzoeken.

Reputatie 7
Badge +20

Stom van mij. Ik ben de oude voorwaarden gewend. Excuus en dank voor de verbetering, @Nick83 :-)

Hier staat het ook: https://www.kpn.com/hussel/al-een-abonnement-bij-kpn.htm

Mobiel

  • Maandelijks aanpasbaar, ook omlaag
  • Overal stabiel 4G-netwerk & 5G-ready
  • Ruime keuze telefoons

@Puck6830 Je mag mijn opmerking over niet kunnen downgraden vergeten :-)

Ohh top! Bedankt voor jullie antwoorden :)

Reageer