Beantwoord

Abbonnement stopzetten op einddatum

  • 28 January 2020
  • 6 reacties
  • 176 keer bekeken

Ik wil mijn abbonement per 27-02-2019 laten beeindigen, dit is wanneer mijn contract ten einde loopt. Ik zie nergens in de app een mogelijkheid om dit aan te geven. Verlengen kan wel of MB's bijkopen. 

 

Hoe maak ik dit it orde?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 January 2020, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @benvriends ,

 

Je kunt jouw abonnement opzeggen via onderstaande link: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Bellen met 0800-0402 kan natuurlijk ook. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @benvriends, welkom hier. 

Ik lees dat je wilt opzeggen, jammer. Mag ik nog vragen waarom? 

In ieder geval heeft Noordzee de mogelijkheden al gedeeld hoe je kan opzeggen. Bellen is het snelste. 

Hi Bart,

 

ik wil opzeggen omdat het contract is afgelopen. Moet je daarvoor persé een reden hebben?

ik had twee nummers en nu nog maar eentje nodig.

Ik begrijp niet dat dit zo moeilijk gemaakt wordt.   Er wordt bij KPN altijd naar een reden gevraagd en ingestoken op win back. Erg vervelend en past wat mij betreft niet bij het imago wat KPN heeft van oorsprong. 
 

Als ik diensten van KPN wil bepaal ik graag zelf wanneer ik deze start en stop. Zeker als ik me hierbij gewoon aan de looptijd van het contract hou. 


Is het mogelijk om opzeggen net zo makkelijk te maken als aanmelden? 
 

Groeten Ben

Je kunt gewoon bellen (0800-0402; oeps, die noemt Noordzee ook al...) of het formulier gebruiken wat Noordzee al aangeeft.

Via je mobiele telefoon kun je ook gratis bellen met 1200. Dan krijg je ook de klantenservice.

De opzegtermijn is 1 maand. Zeg je dus vandaag, 2 februari, op dan loopt je abonnement door t/m 2 maart. Op 3 maart eindigt het dan.

Beste Peter,

Wat ik bedoel is dat je jezelf heel makkelijk kunt aanmelden. Ook verlengen kan met één klik via de app. 
 

Voor opzeggen moet je ineens een heel formulier invullen om te verifiëren wie je bent of telefonisch contact hebben kan ook. Dan krijg je een win back klantenservice medewerker aan de telefoon.

Ik wil gewoon een knop in mijn app naast die van verlengen met: “opzeggen”. Kan niet moeilijk zijn toch als je einddatum van je contract daar ook vermeld staat. 

Bij het opzeggen van internet was het ook al zo’n omzeilend proces. Kreeg ik nog iemand aan de telefoon die aan mij ging vragen waarom de nieuwe bewoners geen KPN hadden gekozen?!? (ik heb geen flauw idee en het interesseert me ook niet) 
 

Ik vind dat jammer en niet echt service gericht. Ik hoop dat deze feedback wordt gebruikt voor de verbetering van de service. 
 

Ik ben verder erg tevreden over KPN en heb net mijn andere nummer verlengd. Ook zal ik in mijn nieuwe woning weer Internet en tv afnemen. Zal wel zo geregeld zijn😉. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik snap je punt. Het zou ook makkelijker kunnen, daar is echter niet voor gekozen. En als je aangeeft bij mijn collega dat je wilt opzeggen en buiten contract zit, dan zal dat ook altijd voor je in orde gemaakt worden. En nee, je hoeft zeker geen reden te geven als je dat niet wilt. 

In ieder fijn dat je tevreden bent over onze diensten. Mocht je daar nog vragen over krijgen, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen.