Beantwoord

Abbonnement verlengen

• 4 maart 2016
  • 2 reacties
  • 389 keer bekeken

Hallo,

Onlangs heb ik bericht gekregen dat ik mijn abonnement mag verlengen bij KPN, nu ben ik gaan kijken en zie ik dat jullie tegenwoordig enkel bepaalde pakketten aanbieden en je niet langer zelf een abbonnement kan samestellen. Ik ben er voor mezelf achter gekomen dat het abbonnement "Vooral internet standaard" het meest in de buurt komt van mijn wensen.

De Samsung Galaxy S7 sprak me erg aan. Voor dit abbonnement zou ik €49,- (inclusief korting als klant) p.m. kwijt zijn en nog eens €219,- voor het toestel moet aftikken.

Ik ben eens gaan orienteren omdat ik het idee had dat ik wellicht ergens anders een voordeliger abbonnement zou vinden. En wat blijkt, voor een abbonnement met dergelijke specificaties als bij jullie "Vooral internet standaard" ben je bij elke provider een stuk voordeliger uit.

Zelf ben ik reeds in de KPN winkel te Dordrecht geweest om te informeren. Daar werd ik vriendelijk geholpen maar werd mij verteld dat ze mij desondanks niet tegemoet konden komen.

Graag zou ik dus weten waarom jullie prijzen zo hoog zijn. Ik zou graag klant blijven want ik ben enorm tevreden met de diensten die jullie leveren, met name het 4G bereik in NL is top.

Graag verneem ik spoedig uw reactie,

Mvg. Daniel Blom 

icon

Beste antwoord door danielblom 7 maart 2016, 11:46

Justin_ schreef op 7 mar '16 om 10:37u
Hoi @danielblom, welkom op het forum. Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze diensten! Er zijn inderdaad aanbieders die dezelfde hoeveelheid data en belminuten aanbieden voor een lagere prijs, dat kan ik niet ontkennen. Maar ik denk wel dat je daarbij kunt afvragen of je dan dezelfde dekking en mobiele intersnelheid haalt als bij ons. Als verlengende klant krijg je trouwens wel € 30,00 extra korting op een toestel. 

Ben je overigens op de hoogte van de voordelen van KPN Compleet? Met een vaste aansluiting van KPN op jouw adres, wordt het mobiele abonnement een stuk voordeliger Smiley Knipoog Dan krijg je naast het beste 4G netwerk en goede service namelijk ook maandelijks € 5,00 korting en worden je mobiele data en belminuten verdubbeld!

Hoi Justin,

Aan goede service kun je natuurlijk geen prijstkaartje hangen. Maar de drempel voor de kosten van het betreffende toestel met of zonder de korting vindt ik toch te hoog.

Het aanschaffen van anderen services om tot een voordeligere overeenkomst te komen vind ik niet reëel. KPN Compleet is dan ook niet waar ik naar opzoek ben. Je zegt dus eigelijk dat het aanschaffen van andere services de enige manier is om tot een vergelijkbaar aanbod te komen dat andere provides leveren.

De prijzen zouden naar mijn mening gewoon gelijk moeten zijn met die van andere providers. En eventueel voordeel daarop zou mooi meegenemoen zijn.

In iedergeval bedank voor de reactie.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum. Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze diensten! Er zijn inderdaad aanbieders die dezelfde hoeveelheid data en belminuten aanbieden voor een lagere prijs, dat kan ik niet ontkennen. Maar ik denk wel dat je daarbij kunt afvragen of je dan dezelfde dekking en mobiele intersnelheid haalt als bij ons. Als verlengende klant krijg je trouwens wel € 30,00 extra korting op een toestel. 

Ben je overigens op de hoogte van de voordelen van KPN Compleet? Met een vaste aansluiting van KPN op jouw adres, wordt het mobiele abonnement een stuk voordeliger 😉 Dan krijg je naast het beste 4G netwerk en goede service namelijk ook maandelijks € 5,00 korting en worden je mobiele data en belminuten verdubbeld!

Justin_ schreef op 7 mar '16 om 10:37u
Hoi @danielblom, welkom op het forum. Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent over onze diensten! Er zijn inderdaad aanbieders die dezelfde hoeveelheid data en belminuten aanbieden voor een lagere prijs, dat kan ik niet ontkennen. Maar ik denk wel dat je daarbij kunt afvragen of je dan dezelfde dekking en mobiele intersnelheid haalt als bij ons. Als verlengende klant krijg je trouwens wel € 30,00 extra korting op een toestel. 

Ben je overigens op de hoogte van de voordelen van KPN Compleet? Met een vaste aansluiting van KPN op jouw adres, wordt het mobiele abonnement een stuk voordeliger Smiley Knipoog Dan krijg je naast het beste 4G netwerk en goede service namelijk ook maandelijks € 5,00 korting en worden je mobiele data en belminuten verdubbeld!

Hoi Justin,

Aan goede service kun je natuurlijk geen prijstkaartje hangen. Maar de drempel voor de kosten van het betreffende toestel met of zonder de korting vindt ik toch te hoog.

Het aanschaffen van anderen services om tot een voordeligere overeenkomst te komen vind ik niet reëel. KPN Compleet is dan ook niet waar ik naar opzoek ben. Je zegt dus eigelijk dat het aanschaffen van andere services de enige manier is om tot een vergelijkbaar aanbod te komen dat andere provides leveren.

De prijzen zouden naar mijn mening gewoon gelijk moeten zijn met die van andere providers. En eventueel voordeel daarop zou mooi meegenemoen zijn.

In iedergeval bedank voor de reactie.

Reageer