Beantwoord

Abo verlengen

• 16 september 2017
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo
Mijn naam is t vd meer
Ik heb een kpn premium abbo en die is
in november verlengbaar
Ik heb altijd iPhone gehad en ben dan ook vanplan
Om voor de iPhoneX te gaan nu is mijn vraag
Kan ik dan nu al de iPhone vastleggen bij kpn?
icon

Beste antwoord door Maaike_ 18 september 2017, 15:26

Hallo @Theun33, welkom op het Forum! Wat leuk dat je de iPhone X wilt bestellen 🙂 Je geeft aan dat je nu al een abonnement hebt, hierdoor moet je helaas tot de verlengdatum wachten. Pas vanaf die datum is jouw contract aanpasbaar en kan je de iPhone X bestellen.

De voorinschrijving heeft voor jou dus geen toegevoegde waarde.
Als je op de verlengdatum zelf contact met ons opneemt, een KPN winkel bezoekt of het toestel zelf via MijnKPN besteld, dan leveren wij hem jou zo snel mogelijk! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
De iPhone X is vanaf 27 oktober te bestellen, dus nog even een paar weekjes geduld.

Mooi apparaat overigens !!

De iPhone 8 en iPhone 8 plus is vanaf gisteren al te bestellen.
Dat klopt maar dan is mijn abbo nog niet te verlengen kan ik m dan wel vast bestellen?
Ja is inderdaad een mooi apparaat.
Reputatie 7
Badge +19
Helaas zul je nog even moeten wachten, vanaf 27 oktober 9:00 uur kun je bestellen, voorverkoop wat jij bedoeld is (helaas) niet mogelijk.
Reputatie 4
Hallo @Theun33, welkom op het Forum! Wat leuk dat je de iPhone X wilt bestellen 🙂 Je geeft aan dat je nu al een abonnement hebt, hierdoor moet je helaas tot de verlengdatum wachten. Pas vanaf die datum is jouw contract aanpasbaar en kan je de iPhone X bestellen.

De voorinschrijving heeft voor jou dus geen toegevoegde waarde.
Als je op de verlengdatum zelf contact met ons opneemt, een KPN winkel bezoekt of het toestel zelf via MijnKPN besteld, dan leveren wij hem jou zo snel mogelijk! 🙂

Reageer