Vraag

Abonenment

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn vrouw heeft sinds 2014 een abonnement h2013 hsg2 met korting van 36,90. Het contract eindigde 7-5-2016 en was verlengbaar vanaf 1-1-2100!! (Volgens mijnkpn). Zonder bericht is dit contract verlengd tot 12-2-2019 toen ik achter de in mijn ogen onterechte verlenging kwam en het contract meteen heb opgezegd. Mijn vrouw heeft geen nieuw toestel aangevraagd omdat zij tevreden is met het huidige toestel
Al met al heeft mijn vrouw dus 5 jaar lang een belachelijk hoge abonnementsprijs betaald. Volgens huidige tarieven zou zij ongeveer 13 euro betalen voor een simonly. Ik vindt dit een puur staaltje van consumentenbedrog. Bij de servicedesk aangekaart vindt men dit normaal en mag ik blij zijn dat ik zoveel geld mag afdragen aan kpn (nee kpn...!!! dan liever een goed doel)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Normaliter is zoiets een administratief foutje die vrij makkelijk te corrigeren is als er tijdig aan de bel is getrokken.

Als je akkoord bent gegaan, tja dan is het vrij normaal. Het enige nadeel is dat je het niet tijdig hebt gemeld waardoor een correctie lastiger zou zijn.

Desalnietemin kan een KPN medewerker kijken of ze de geschiedenis in kunnen duiken om meer informatie bovenwater te halen en om te kijken waar het fout is gegaan. KPN Kennende sturen ze altijd een e-mail via het opgegeven mail adres in mijnKPN. Mogelijk is de mail in de spam verdwenen?

Waarom het niet verlengbaar is, is voor mij een raadsel. Hier gaat het waarschijnlijk over een administratieve fout.

Kan je hiervoor je klantnummer in je profiel zetten:
https://forum.kpn.com/settings/profile
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Aths, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat de verlenging die dan, terugrekenend, in 2017 heeft plaatsgevonden bij jullie niet bekend is. Dat hoort niet voor te komen. We verlengen geen abonnementen zonder toestemming van de klant. Ik kijk dit dan ook graag voor je na om te zien wat er is gebeurd en hoe het zit met abonnementskosten. WIl je daarvoor de gegevens van je vrouw invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan ga ik er mee aan de slag.