Beantwoord

Abonnement 10 maanden afgelopen, contract loopt door, geen verlaging kosten

  • 6 October 2019
  • 8 reacties
  • 364 keer bekeken

Mijn abonnement vanaf januari afgelopen en ik betaal nog steeds het volledige bedrag voor mijn telefoonabonnement. al 2x online formulier ingevuld maar krijg geen reactie terug inmiddels 3 maanden geleden
icon

Beste antwoord door Bart_ 9 October 2019, 17:09

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat voor abonnement heeft (of had) u? Wat betaald u nu en wat had u moeten betalen?
2015 kpn standaart zorgeloos hs3 die heb ik nogsteeds. wat ik nu zou moeten betalen geen idee... omdat de toestelkosten in het abbonoment zit
Badge +19
Een medewerker gaat je hierbij helpen. Dat is bij mij ook gebeurd en goed afgelopen. De medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @HHTN Ik kijk graag even na hoe het zit. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
hallo @Bart_ heb de gegevens aan gepast
Reputatie 7
Badge +20
Yes, @HHTN dank je wel! Je hebt inderdaad nog een ouder abonnement, wat je nog niet hebt verlengd. Je contract is al verlopen en de prijs is nog niet aangepast. Ik heb dit verhaal dan ook doorgezet naar een achterliggende afdeling, die dit zal oppakken en contact met je zal opnemen.
Reputatie 7
Badge +20

Hallo @HHTN Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat alles keurig is opgelost. Ben je helemaal tevreden? 

hallo, ja klopt het is allemaal netjes opgelost. mijn dank voor het doorzeten naar juiste afdeling. 

Reageer