Beantwoord

Abonnement

• 23 juni 2018
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Heb sinds een aantal dagen een nieuw abonnement. Zie in mijn app dat ik 2500mb heb plus 100 minuten! Volgens de overeenkomst heb ik recht op 10gb en onbeperkt bellen + sms. Ook word er een prijs van 74 euro gerekend. Ook deze klopt niet. Kan hier naar gekeken worden?
icon

Beste antwoord door Jeroen_dB 23 juni 2018, 12:57

Hoi Pier de jong,

Welkom op het KPN forum. Ik heb even naar jouw abonnement gekeken. Ik zie inderdaad dat er een verlenging in staat voor jou. Je nieuwe abonnement met 10GB aan data en onbeperkt bellen gaat in op 05-09-2018 als het huidige contract is afgelopen. Tot 5 september gelden je huidige bundels nog. De kortingen die je krijgt bij het nieuwe abonnement worden niet getoond in MijnKPN. Dit issue wordt opgelost met de release van de nieuwe MijnKPN omgeving. Inclusief de maandelijkse kosten voor je nieuwe toestel en met alle korting eraf wordt vanaf september je maandbedrag €53,00.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Pier de jong,

Welkom op het KPN forum. Ik heb even naar jouw abonnement gekeken. Ik zie inderdaad dat er een verlenging in staat voor jou. Je nieuwe abonnement met 10GB aan data en onbeperkt bellen gaat in op 05-09-2018 als het huidige contract is afgelopen. Tot 5 september gelden je huidige bundels nog. De kortingen die je krijgt bij het nieuwe abonnement worden niet getoond in MijnKPN. Dit issue wordt opgelost met de release van de nieuwe MijnKPN omgeving. Inclusief de maandelijkse kosten voor je nieuwe toestel en met alle korting eraf wordt vanaf september je maandbedrag €53,00.

Oke! Tot zover duidelijk! Maar horen mijn mb's niet verdubbeld te worden. Had anders altijd 5gb en nu maar 2.5
Reputatie 2
Badge +1
Er heeft een contractovername plaatsgevonden zie ik op het moment dat de verlenging ook is geregeld. Dit is op 16 juni 2018 gedaan. Hierdoor is het abonnement op die datum op jouw naam gekomen en krijg je dan voor de periode vanaf 16 juni tot 30 juni naar rato de bundel behorende bij jouw abonnement. 16 juni is op de helft van de maand, vandaar dus 2,5GB voor `6 juni tot en met 30 juni.
Prima. Dan is het geheel duidelijk! Bedankt

Reageer