Beantwoord

Abonnement

  • 24 september 2018
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb een vraag
Ik heb een mobiel abonnement loopt tot november 2018. ik heb twee maanden geleden het abonnement verlengd met sim only van kpn
En gaat november in .
Mijn vraag is kan ik van het abonnement af
Ik hoor graag van u
Gr Roel Jansen
icon

Beste antwoord door SjorsK 24 september 2018, 13:02

Dat kan alleen binnen het bedenktermijn (14 dagen). Daarna is het helaas niet meer mogelijk.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Dat kan alleen binnen het bedenktermijn (14 dagen). Daarna is het helaas niet meer mogelijk.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Rottweiler. Sjors heeft helemaal gelijk, binnen 14 dagen kun je dit annuleren. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit alsnog voor je nakijken.
Reputatie 7
Die 14 dagen zijn m.i. allang voorbij. ik heb twee maanden geleden het abonnement verlengdJe kunt het abonnement alleen afkopen. (door het hele bedrag in 1 x te betalen plus € 25 administratiekosten.
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord Roel dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer