Beantwoord

Abonnement

• 6 december 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

heb pas mijn mobile telefoon abonnement vernieuwd,wilde graag weten of ik om de maandkosten te verlagen,een abonnement van 3jaar i.p.v 2jaar
icon

Beste antwoord door PeterG 6 december 2018, 16:56

De telecomwet staat een abonnement van langer dan 2 jaar niet toe.

Als het nog geen 14 dagen geleden is dat je de vernieuwing (verlenging) hebt geregeld kun je het nog aanpassen; huidige contract annuleer je dan en sluit opnieuw eentje af. Bv goedkoper abonnement; meer bijbetalen mobiel of goedkopere mobiel = lager bedrag toestellening.

Is het al langer geleden dan 14 dagen dat je het geregeld hebt (i.c.m. toestel v.a. het moment dat je het toestel hebt) dan zit je er helaas voor de looptijd aan vast.
Enige wat dan nog kan is de héle toestellening (alle maanden) in één keer voldoen zodat dat gedeelte wegvalt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
De telecomwet staat een abonnement van langer dan 2 jaar niet toe.

Als het nog geen 14 dagen geleden is dat je de vernieuwing (verlenging) hebt geregeld kun je het nog aanpassen; huidige contract annuleer je dan en sluit opnieuw eentje af. Bv goedkoper abonnement; meer bijbetalen mobiel of goedkopere mobiel = lager bedrag toestellening.

Is het al langer geleden dan 14 dagen dat je het geregeld hebt (i.c.m. toestel v.a. het moment dat je het toestel hebt) dan zit je er helaas voor de looptijd aan vast.
Enige wat dan nog kan is de héle toestellening (alle maanden) in één keer voldoen zodat dat gedeelte wegvalt.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @GerBrune. Welkom op het forum! Ik zie dat PeterG al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? Mocht je verder nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer