Beantwoord

Abonnement

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Mijn KPN abonnement is op 29-12-2018 beëindigd. Over januari 2019 is het bedrag voor dit abonnement geïncasseerd. Dit bedrag is door mij gestorneerd. Navraag leert dat dit bedrag bestemd was voor januari 2019. Het is niet mijn gewoonte te betalen voor iets wat niet is/wordt geleverd. Dat gaat in dit geval dus BESLIST ook niet gaat gebeuren, dit ondanks de maatregelen die een college van u heeft gemeend te moeten aankondigen. Als jullie geld willen stuur je maar een deurwaarder. Ik zal hier me genoegen naar uitkijken. Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 January 2019, 15:47

Bekijk origineel

5 reacties

Je had ook niet betaalt in the end. Voor februari had je een eindafrekening gekregen waarin je het gewoon terug zou krijgen. De administratie heb je nu verstoord door te storneren. Benieuwd wat voor bericht je krijgt van KPN.
De administratie van KPN was reeds verstoord. Mijn abonnement was al op 15 oktober 2018 opgezegd.
Overigens zit ik niet te wachten op dit soort opmerkingen
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Cor1944. Leuk je dat je gebruik maakt van dit platform. Welkom op de KPN community. Hier helpen we elkaar graag. Naast dat er moderators actief zijn kunnen medeklanten je adviseren en van informatie voorzien. PeterG probeert je hier te helpen. Als je liever één-op-één contact met ons hebt, mag dat. Je kunt dan bij ons terecht via het gratis nummer 0800 0402 of een chat starten.
In de algemene voorwaarden staat dat je akkoord gaat met de betaling vooraf. Op de eindfactuur wordt een gedeelte van de maand daarvoor teruggestort. Op deze manier betaal je tot aan de datum van opzegging. Dat is op dit moment niet het geval. Je geeft aan dat je de factuur van januari hebt gestorneerd. Dit betekend dus dat je de laatste dagen van het contract nog niet hebt betaald. Ik zou je willen vragen om dit alsnog te doen en de slotfactuur af te wachten.
Dank voor de reactie. Inmiddels opgelost door KPN !
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels is verholpen @Cor1944. 🙂

Reageer