Beantwoord

abonnement

  • 6 November 2019
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Maandag ben ik gebeld door KPN omdat ik vanaf moment kon overstappen naar KPN( zit nu bij T-mobile). Aangezien iedereen hier in huis KPN heeft leek mij dit ook wel makkelijker en voordeliger. 

De medewerker vertelde mij dat ik beter vandaag contact kon opnemen ivm overstappen, kijk ik gisteravond nog eens online en denk morgen wordt ik gebeld en dan neem ik een Iphone 11 met 5GB voor 47,50 in de maand. Wordt ik vanmiddag gebeld en blijkt dat dit niet meer mogelijk is, alleen door 120 euro eenmalig te betalen terwijl dit gister nog niet nodig was. Of 10 GB abonnement te nemen maar wij hebben al  voldoende MB's om ons gezin ruim te voorzien dus vandaar dat ik 5 GB wou kiezen.

Om eerlijk te zijn voel ik me aardig beetgenomen door de helpdesk van KPN, helemaal omdat ik er van overtuigd was dat ik maandag al mocht verlengen maar dus toch op de medewerker vertrouwde.

Mag dit zomaar veranderd worden? Zoiets verwacht je normaal op de 1e van de maand mochten er aanpassingen zijn. Voor een huishouden met 3 mobiele en een tv/internet abonnement had ik wel iets meer verwacht. 

 

Overigens heb ik na het gesprek vanmiddag direct op de site gekeken en toen leek het net of alles nog aangepast werd. Dit was rond 12 uur.

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 11 November 2019, 11:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Robert Elfrink, welkom op ons KPN forum! Ik snap dat je op het advies van de medewerker vertrouwde. Je mag 120 dagen van tevoren nummerbehoud aanvragen. Je kan precies 4 maanden van tevoren verlengen maar omdat sommige maanden langer dan 30 dagen zijn komt het voor dat die 4 maanden meer dan 120 dagen is. We adviseren je dan altijd te wachten, die je dit niet krijg je 4 maanden lang dubbele kosten en dat is zonde!

Als het gaat om de prijs kan ik me voorstellen dat je ervan uitgaat dit op de 1e van de maand wordt aangepast. Acties en prijzen veranderen heel snel dit kan op elk moment in de maand aangepast worden. Ik heb net even voor je gekeken en met 5GB + onbeperkt bellen kom je met Hussel korting op €42.50 per maand eenmalige kosten voor de telefoon zijn €120. Ga je dan toch naar 10GB kom je op €51,50 per maand zonder bijbetaling van het toestel. 

Reageer