Beantwoord

abonnement

  • 24 January 2020
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

verkeerd afgesloten maar kan niet wijzigen op internet

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 January 2020, 15:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Dan kun je het abonnement wijzigen of annuleren (binnen 14 dagen). Je moet daarvoor KPN bellen via 0800 -0402. 

Wijzigen Mobiel

De meeste wijzigingen in je Mobiele abonnement kun je pas doen na de levering. Bijvoorbeeld als je toch een ander toestel wilt. 

De leverdatum of het afleveradres kan je natuurlijk wel aanpassen. Dit kan alléén telefonisch. 

 

Tot wanneer kan je annuleren?

Annuleren kan binnen 14 dagen nadat je bestelling is geleverd. Onze experts kunnen je telefonisch helpen met het annuleren van je Internet & TV bestelling of van je Mobiele abonnement (met of zonder toestel).


 

Wat kost annuleren van je abonnement?

Bij annulering worden de volgende kosten in rekening gebracht indien van toepassing

  • Retourkosten (het terugsturen van je bestelling is kosteloos tenzij je er zelf voor kiest om je bestelling aangetekend te verzenden. Deze kosten zijn voor jou)
  • De abonnementskosten voor de periode dat het abonnement gebruikt is
  • Gebruikskosten buiten je bundel, zoals gevoerde telefoongesprekken en internetten via het mobiele netwerk

Bij annulering worden de volgende kosten terugbetaald indien van toepassing

  • Activatiekosten
  • Vooruitbetaalde deel van de abonnementskosten voor de periode dat het abonnement niet gebruikt is
  • Eenmalige kosten voor je telefoon/tablet
  • Thuiskopieheffing

Let op: Heb je geld tegoed? Dan wordt dit, nadat wij de spullen in ontvangst hebben genomen, op het bij ons bekende IBAN-nummer terugbetaald.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jonica27! Wat Noordzee zegt klopt, je kunt het abonnement na bestellen niet wijzigen, alleen annuleren en opnieuw bestellen. Is het gelukt om dit te doen en om het juiste abonnement te bestellen? :slight_smile:

Reageer