verkeerd afgesloten maar kan niet wijzigen op internet
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelverkeerd afgesloten maar kan niet wijzigen op internet
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelDan kun je het abonnement wijzigen of annuleren (binnen 14 dagen). Je moet daarvoor KPN bellen via 0800 -0402.Â
De meeste wijzigingen in je Mobiele abonnement kun je pas doen na de levering. Bijvoorbeeld als je toch een ander toestel wilt.Â
De leverdatum of het afleveradres kan je natuurlijk wel aanpassen. Dit kan alléén telefonisch.Â
Â
Annuleren kan binnen 14 dagen nadat je bestelling is geleverd. Onze experts kunnen je telefonisch helpen met het annuleren van je Internet & TV bestelling of van je Mobiele abonnement (met of zonder toestel).
Â
Wat kost annuleren van je abonnement?
Bij annulering worden de volgende kosten in rekening gebracht indien van toepassing
Bij annulering worden de volgende kosten terugbetaald indien van toepassing
Let op: Heb je geld tegoed? Dan wordt dit, nadat wij de spullen in ontvangst hebben genomen, op het bij ons bekende IBAN-nummer terugbetaald.
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.